Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 23:07   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllup

Jeg skal til Oslo snart og vil gjerne ha tips om hvor jeg kan gå for å finne ålreite kjoler til bryllup. Jeg skal ha bunad først og skifte etter middag så det er ikke gallakjole. Men litt fin til knærne tenker jeg.
Jeg tar tog og er ikke kjent i Oslo så tar gjerne imot sånn ca veibeskrivelse med stor takk.

Gammel 26-05-11, 01:33   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips om butikker i Oslo med kjoler til bryllup

Coast i Bogstadveien (på venstre side av veien hvis du går fra slottet). Hvis den er der enda?

Gammel 26-05-11, 13:35   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Ja Coast har jeg sett mange fine kjoler fra. Det skal jeg sjekke ut.

Gammel 26-05-11, 13:43   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Coast i Bogstadveien (på venstre side av veien hvis du går fra slottet). Hvis den er der enda?

Ja, det er den.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 13:50   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støtter forslaget om Coast! Der finner du helt sikkert noe.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 13:51   #6
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Coast kan også besøkes på Byporten, shoppingsenteret i forbindelse med Oslo S. 2. etasje. (mulig det er en mindre filial enn i Bogstadveien.)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 14:27   #7
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mette Møller har også mange fine kjoler, http://www.mettemoller.no/Kjoler.aspx
Holder til i Grønnegata i enden av Majorstua.

Gammel 26-05-11, 14:28   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Homansbyen.

Gammel 26-05-11, 16:09   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hvis du skal på Coast i Bogstadveien kan du også titte innom Monsoon som har åpnet i Bogstadveien 27. De har også mye lekkert!

Gammel 26-05-11, 18:57   #10
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Supre tips altså, tusen takk.

Gammel 26-05-11, 18:58   #11
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Coast kan også besøkes på Byporten, shoppingsenteret i forbindelse med Oslo S. 2. etasje. (mulig det er en mindre filial enn i Bogstadveien.)

Kjekt, da kan jeg kikke innom der først før jeg evnt reiser videre i butikker.

Gammel 26-05-11, 19:14   #12
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Karen Millen har også noen fine kjoler (varierer litt fra år til år dog). Butikk i Paléet (vis-a-vis Nationaltheateret stasjon). Du kan jo sjekke ut nettsiden først og se om du finner noe du liker. Ellers støttes både Coast, Mette Møller og Monsoon!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:39   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Verken Monsoon eller Coast har sjal som passer til finere kjoler.
Var på desperat jakt etter det forrige fredag. Bare sånn at du vet det.
Angrer på at jeg ikke gikk innom den Agape butikken i Rosenkranzgt...

Gammel 26-05-11, 19:54   #14
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Agape har

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 20:12   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjørte akkurat forbi en butikk i dag i Pilestredet som het Atmosphere, rett nedenfor rundkjøringen ved Bislet. De hadde noen tilsynelatende pene kjoler i vinduet (jeg tenkte faktisk akkurat at der kunne jeg dra hvis jeg trenger noe ganske pyntet).

Alle mulige forbehold om at det var gjennom et bilvindu i fart i trafikken, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 23:05   #16
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Tusen hjertelig, noterer.

Gammel 26-05-11, 23:12   #17
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Diin i Kirkeveien. Butikken ligger ved Frogner Stadion.

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 12:13   #18
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Vi var på Coast i Bogstadveien og ved Rådhuset igår og fikk beskjed om at Coast Byporten var nedlagt. De hadde forresten et nydelig pashmina sjal m/perler på Coast i Bogstadveien kom jeg til å tenke på til 3-400. Det ble et kjolekjøp (lang sådan) men det er stive priser der på polyesteret... dog hadde de 50% på noen korte kjoler (Bogstadveien). Liker du ikke polyester tror jeg heller jeg ville satse på MMøller. Monsoon hadde også godt utvalg i korte kjoler.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 14:13   #19
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Tusen takk for tips. Ser ut til at jeg må komme meg opp i Bogstadveien og rundt der. Vært der en gang før. T bane til Majorstua og gå mot slottet best kanskje?:ikke kjent:

Gammel 27-05-11, 14:15   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Tusen takk for tips. Ser ut til at jeg må komme meg opp i Bogstadveien og rundt der. Vært der en gang før. T bane til Majorstua og gå mot slottet best kanskje?:ikke kjent:

Ja, det kan nok være en grei rute. Monsoon finner du omtrent midt i Bogstadveien, på venstre hånd når du går nedover, mens Oasis er på høyre side ved lyskrysset i overgangen mellom Bogstadveien og Hegdehaugsveien. Enda litt lenger ned, på venstre side, ligger Mette Møller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.