Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få det

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-11, 18:41   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få det

Jeg var sikker på at jeg hadde Outlook siden jeg hadde kjøpt officepakka 2007 i fjorfjor eller noe. Men så prøver jeg å opprette synkronisering mellom SE X10 og Googlekalenderen min (siden kalendren på telefonen plutselig er tom ) og da sier den "installer outlook først". Jeg har nå lastet ned prøve-i-60-dager-officepakka - men den er jo ikke der heller? Så da skjønner jeg ingenting.

Hvor og hvordan får jeg denne outlooken da?

Gammel 26-05-11, 18:46   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få det.

Når du ser på startmenyen på din pc, ser du Outlook under Microsoft Office da? Den kan være innstallert men ikke satt opp, så det må kjøre en install/konfigurasjonsjobb før du får brukt det.

Gammel 26-05-11, 18:52   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det er det jeg ikke gjør. Jeg ser både word, exel, powerpoint og onenote i 2007 og 2010 utgave men ikke outlook.

Hva gjør jeg egentlig galt tro?

Gammel 26-05-11, 19:01   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kanskje det ikke var oulook med i Office-pakka? Det er ikke alle som har den. I 2010 er den ikke med i "hjemme-pakka": http://office.microsoft.com/en-us/home-and-student/

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:05   #5
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Men trodde den skulle være med i den 60 dagers prøve-greia jeg lasta ned. Det stod i værtfall det.

Gammel 27-05-11, 10:27   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få det

Men du skal vel ikke trenge Outlook for å synke mellom kalender på telefon og Google-kalenderen?

På min Android-telefon skjer dette automatisk. Alt jeg har gjort er å legge til min Google-konto under oppsettet av telefonen. Får i tillegg med andre Google-kalendere som min Google-konto har tilgang til, samt at også Facebook-events legges inn.

Gammel 27-05-11, 10:47   #7
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Ja, det var jo det jeg trodde. Og når jeg endret i kalenderen min på google så kom plutselig den jeg endra frem på mobilen. Men jeg fikk den ikke frem der uten å måtte endre alle sammen ? Kan det være riktig da?

Dessuten, på google er tidspunktene forskjøvet med 2 timer. feks alle jobbevaktene mine er langt inn på mob med 7-15 men på kalenderen på internett er den 9-17. Dumme meg endret jo alle vaktene (og avtalene) inne på nett nå og når jeg sjekka mobilen så var alle to timer for tidlig! Irritert.

Gammel 27-05-11, 10:54   #8
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Nå prøvde jeg meg på å bruke Sony Ericsson kalenderen også, men jaggu er det to timers forskjell på nett og telefonen. Hva skjer?

Gammel 27-05-11, 11:35   #9
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Etter å ha leita pc-en rundt etter Outlook tidlegare, fann eg ut at i dei nyare versjonar av Office, ser det ut til at det er Microsoft Live Mail som gjer nytta.

Tidsforskjellar på androidtelefon har eg hatt, og fekk tips på jobb at det sannsynlegvis skuldast at eg har brukt feil tidssone på telefonen min. Det stemte for min sin del. Tidssona var feil, men klokka retta i ettertid, slik at klokka på telefonen såg riktig ut. Alle avtale mine fekk rett tidspunkt då telefonen fekk rett tidssone.

Eg håpar dette kan fungere for deg.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.