|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få detJeg var sikker på at jeg hadde Outlook siden jeg hadde kjøpt officepakka 2007 i fjorfjor eller noe. Men så prøver jeg å opprette synkronisering mellom SE X10 og Googlekalenderen min (siden kalendren på telefonen plutselig er tom
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få det.Når du ser på startmenyen på din pc, ser du Outlook under Microsoft Office da? Den kan være innstallert men ikke satt opp, så det må kjøre en install/konfigurasjonsjobb før du får brukt det.
![]() |
#3 |
Ferdig!
![]() Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få det.Nei, det er det jeg ikke gjør. Jeg ser både word, exel, powerpoint og onenote i 2007 og 2010 utgave men ikke outlook.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få det.Kanskje det ikke var oulook med i Office-pakka? Det er ikke alle som har den. I 2010 er den ikke med i "hjemme-pakka": http://office.microsoft.com/en-us/home-and-student/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
![]() Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få det.Men trodde den skulle være med i den 60 dagers prøve-greia jeg lasta ned. Det stod i værtfall det.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få detMen du skal vel ikke trenge Outlook for å synke mellom kalender på telefon og Google-kalenderen?
![]() |
#7 |
Ferdig!
![]() Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få detJa, det var jo det jeg trodde. Og når jeg endret i kalenderen min på google så kom plutselig den jeg endra frem på mobilen. Men jeg fikk den ikke frem der uten å måtte endre alle sammen ? Kan det være riktig da?
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få detNå prøvde jeg meg på å bruke Sony Ericsson kalenderen også, men jaggu er det to timers forskjell på nett og telefonen. Hva skjer?
![]() |
#9 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Microsoft Outlook - skjønner ikke hvordan jeg skal få detEtter å ha leita pc-en rundt etter Outlook tidlegare, fann eg ut at i dei nyare versjonar av Office, ser det ut til at det er Microsoft Live Mail som gjer nytta. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|