|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg trenger en ekstra barnevognVeldig glad i Buggisen min altså, men jeg har for lengst innsett at jeg ikke er en av de som klarer meg med bare én vogn..
|
|
|
|
#2 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en ekstra barnevognTfk med multi-x bag kan passe. Bagen kan gjøres om til sittedel opp til 18 mnd. Stødig og god vogn. Har selv vogna uten den nye bagen (joggster twist), og har brukt den mye i ulendt terreng. Pluss med håndbrems og store hjul. Gikk 1-2 timer med den hver dag i permisjonen og har aldri hatt problemer. (Kilde: youtube.com)
09 & 13 Sist redigert av venla : 27-05-11 kl 23:01. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Jeg trenger en ekstra barnevognTakk for tips. Hvor får jeg i så fall kjøpt bagen? Og hvilken TFK?
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg trenger en ekstra barnevognHvilken som helst TFK, Bagen får du kjøpt i tyskland. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Jeg trenger en ekstra barnevognDe selger bagen på Barnas hus nå. Hvertfall i Trondheim.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en ekstra barnevognTFK er en bra vogn om du har stødig underlag. Har gått masse på grusvei med min.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Jeg trenger en ekstra barnevognJa, jeg skal også ha to vogner. Det finnes dessverre ikke en perfekt vogn som passer alle mine behov. Det er sånne veier der hvor jeg går i skogen også, og nå orker jeg ikke gå der fordi den vogna vi har er helt grusom å trille der. Og jeg savner det, så jeg er bare nødt å ha en vogn nr 2. Innser dessverre at jeg ikke har rygg til å ha ungen i bæresele så mye som jeg skulle ønske.
|
|
![]() |
|
|