|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Becksöndergård-skjerf med sebraer påJeg så i høst et Becksöndergård-skjerf i lysere grått med sebraer på, men var så dumt at jeg ikke kjøpte det. Har egentlig angret siden, for det passet så fint til støvlettene mine og masse annet. Jeg spurte i en butikk som selger sånne skjerf om det er å få tak i nå, men de trodde ikke det. Noen som har sett det i butikk eller nettbutikk i det siste? Mener det jeg så på var i ull/ullblanding for det kostet 600-700 mener jeg. Har også sett dem i bomull, og kan gå for det hvis det er eneste alternativ. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Becksöndergår-skjerf med sebraer påSebraer, eller sebrastriper? Jeg så på FB at En gul knapp har fått inn nye skjerf ihvertfall, kanskje det er et av disse du mener? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
--
|
Sv: Becksöndergår-skjerf med sebraer på |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
Sv: Becksöndergår-skjerf med sebraer påTakk! Sjekker hos En gul knapp, men det er det med sebrahoder på som er ønskelig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Becksöndergår-skjerf med sebraer påSer at Moshimoshi-jentene i Namsos har hatt det på tilbud til kr 300 nå. De sender også. Veldig søte og hjelpsomme damer
|
|
|
#7 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Sv: Becksöndergård-skjerf med sebraer påTakk for tipset om bladabonnement, nå får jeg både blad og skjerf.
|
![]() |
|
|