|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Fiskekraft i frys eller kjøleskapJeg har laget kraft i dag som jeg ikke kommer til å bruke før tirsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskekraft i frys eller kjøleskapDen hadde gått i kjøleskapet i en lukket boks. Uten tvil.
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskekraft i frys eller kjøleskapjeg er meget følsom for usmak på fisk, og hadde garantert ikke spist 2 dager gammel fiskekraft som hadde stått i kjøleskap. Muligvis ikke frossen heller, faktisk, det kommer an på hva dene r kokt på. Jeg har et hat/elsk forhold til fisk, og det skal ingenting til av "moden" smak før jeg regelrett brekker meg. Men jeg er ekstrem, og andre syns antagelig det er helt greit.
![]() |
|
|