|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Vil Fjällräven Kånken Mini bli for stor til ei på 2 år?
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Bergans har vi hatt - de er fine - men lurer på om det var norrøna (?) som vant test.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Hos oss har toåringene sekk når de er på tur. Det er et poeng at det er en sekk som er liten nok, som rommer matboks, drikkeflaske og ekstra votter og som har brystreim som holder sekken på plass. Bergans fungerer helt greit til dette formålet.
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Jeg har en Po.P sekk til vesla. Virker veldig god men de bruker ikke sekk på tur ennå.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Har en Bergans 12 L til eldste, men hun brukte den ikke før hun begynte på stor avdeling. Da bruker de sekk på tur.
|
|
|
#9 |
|
Kakemonster
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Vi har sekker fra LittleLife, veldig fornøyd med de. De aller minste sekkene (de som ser ut som marihøne/bie/skilpadde) er så små at de knapt nok er brukandes til noenting, men den som er hakket større er perfekt!
|
|
|
|
#10 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Fjällräven er vel ingen god tursekk for barn. Den har tynne stropper uten polstring. Ikke hofte- eller brystreim.
|
|
|
#11 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Vesla har Kånken Mini, og den er helt perfekt til hennes bruk.
|
|
|
#12 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Kan man? Til voksensekken også? Har ønsket meg en sånnen siden jeg var 14. Først hadde jeg ikke foreldre med råd, så hadde jeg ikke råd selv og så kom jammen komfortkravet snikende på.
|
|
|
#13 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Det ser sånn ut.
|
|
|
#14 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Ååh, jeg tenkte sånn paddinggreiser man kunne sette på. Bryststropp med fløyte tror jeg faktisk ikke at jeg trenger.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Helsport, Elg har vi nettopp kjøpt til treåringen.
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Toåringen min har Fjällreven og den duger til hennes bruk. Hun bruker ikke sekk på tur ennå, så den blir kun brukt til å frakte matboks og drikkeflaske til og fra barnehagen. Og så er den jo så fin! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Hvis de ikke bruker sekk på tur er Fjellräven grei, er det meningen at de skal bære sekken selv noe mer enn noen meter bør man velge funksjon framfor en slik jålesekk. Den har for tynne skulderstropper, og er ikke ergonomisk tilpasset ryggen. Bergans har funket bra her.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?De aller minste trenger ikke tursekk. De kan jo knapt gå, og forventes i hvert fall ikke å bære noe. Da synes jeg det er viktigst at sekken kan romme klesskift som skal bæres frem og tilbake.
|
|
|
|
#19 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Takk for innspill!
Har leita etter Helsport til henne, siden broren har denne og vi er fornøyd. Hvor har du fått tak i den?
|
|
|
|
#20 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjällräven Kånken Mini eller annen sekk til bhgstarter?Kånken ser fin ut, men er neppe god å bære for en liten rygg.
|
|
![]() |
|
|