|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Farris, Bris, Bon Aqua osv... Er det som å drikke vann? Kan man drikke det hele dagen uten at det er noe "farlig" med det?
|
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Farris er det mye salter i, det kan du få høyt bloddtrykk av, kjenner ikke til de andre, men Farrisen fikk jeg beskjed om da jeg gikk gravid og drakk vel mye av det.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Jeg har lest at det kan skje at man får lavere verdier av kalk = benskjørhet. Kullsyre er vel surt og da bruker kroppen opp kalket for å balansere (eller noe slikt). Det var i hvert fall en seriøst faglig artikkel. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Natriuminnhold:
|
|
|
#9 |
|
Metallica!!
|
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Hm jeg har aldri tenkt over at jeg ikke bør drikke for mye farris.
|
|
|
#12 |
|
By the Sea
|
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Jeg lever livet farlig og drikker unstendig store mengder Farris.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Bris har jo mindre salt enn vanlig Farris, og vil tro det har mindre natrium også? Finner ikke tall i farten.
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?
Makan.- Her har det haglet og regnet og vært høstete. 7 grader for noen timer siden.
|
|
|
#19 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Jeg ble skikkelig oppblåst i magen av å drikke bris, så nå har jeg gått over til bare vann fra springen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Bris - Kan man drikke ubegrenset av det?Men altså, jeg tror ikke det er noe farlig å drikke bris da. |
|
|
|
![]() |
|
|