|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Jeg strever fælt med disse artrosetærne mine. Det er en stor utfordring å finne sko jeg får på meg og som i tillegg både er gode å gå i og er kule nok sånn til hverdags. :forfengelig:
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?
Det var den beskjeden jeg fikk sist jeg kjøpte den type sko hos G-sport. Jeg har i alle fall to par Nikesko som jeg får på foten. Det er ved grunnleddene på storetærne problemområdet for meg ligger. Det er mulig de er smalere på andre plasser?
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Oj, massevis å velge i.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Ellers er Lunarglide+ å få i ulike fargevarianter. Fulldempet. Nedsatt på gsport.no |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?
Disse skoene ligner sånne sko som slites veldig fort og som ikke er tiltenkt å vare i mange år. Sko med svarte såler er som regel mer slitesterke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Takk for gode tips!
|
|
|
#9 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Har du undersøkt om du kan få spesialsko sydd til foten din? Hvis nav godkjenner det får du lagd sko (alle slags typer) spesielt sydd for din fot. 600 kr i egenandel per par.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Nike Shox er i hvert fall veldig gode hverdagssko synes jeg. Etter at jeg kjøpte mine har jeg nesten ikke brukt noe annet. |
|
|
|
#12 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Shox
|
|
|
#13 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Shox!
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Nettbutikk vet jeg ikke, men jeg har kjøpt mine på dna. Der hadde de ganske mange modeller. De er dyre, men verdt hver øre. |
|
|
|
#18 |
|
ull-lue
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?http://p.p0.com/YesConnect/HtmlMessa...msgVersion=web
|
|
|
#20 |
|
ull-lue
Sv: Hvilke Nike-sko ser jeg etter?Ja, har kjøpt derfra etpar ganger.
|
![]() |
|
|