Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 00:38   #21
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy Tab vs. iPad2

32 eller 64GB hadde jeg valgt; vi har tre 64GB her hjemme og de har drøssevis med plass. Vi har også en 16GB (finnes vel ikke i 2-versjonen) og den er ganske grei den også, funker til den bruken vi har den til - en slags reserve. Men det blir veldig fort for lite!!

Gammel 09-06-11, 00:51   #22
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Galaxy Tab i dagens versjon er vel på vei ut, og vil erstattes med ny modell med Android 3.

Jeg ville sjekket f.eks. Asus Eee Transformer om man nå vurderer å kjøpe nettbrett basert på Android. Eee Transformer skal bli tilgjengelig i løpet av et par-tre uker på markedet her nå.

32 GB-versjonen av Eee Transformer uten 3G koster vel 4000 kr. Man får da med "dokkingen" som gjør at den også blir en 10" mini-pc, samt da også får et ekstra batteri, usb-port, minnekortleser osv.

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=220712

Gammel 09-06-11, 01:03   #23
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja, ikke stort. Jeg har bittelitt musikk der, noen bilder og i tillegg så har jeg lagt inn noen episoder av Six feet under.

Gammel 09-06-11, 10:17   #24
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har endel bøker og blader på min, men de tar jo ikke så stor plass. Bladene litt mer enn bøkene. Også har jeg som regel et par barnefilmer der, og hvis jeg skal ut å reise eller sitte lenge og vente noe sted legger jeg inn noen filmer og serier.

Også har jeg masse fjas da, apper og sånt. Jeg tror aldri den har vært særlig mer enn halvfull.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 19:08   #25
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Så vidt jeg kan se så får man ikke Galaxy uten abn, men det gjør man med iPad. Så da blir det kanskje padda da.

Jeg har sett tab'en uten abonnement.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 20:45   #26
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen i huset sier det kommer nye Tab'er nå i 8" og 10", sånn for de som syntes 7" er for lite. Han har Ipad 2(men har ikke brukt den i 24 timer enda engang så erfaring er det så som så med) og har hatt G. Tab men begge har vært/er til jobb, så de har ikke blitt testet til verken filmer eller bøker.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.