Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kort bodysuit i str 98, 100, 104?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 22:10   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Kort bodysuit i str 98, 100, 104?

Finnes det slike i større enn 92? Jeg synes de er så kjekke både til å ha ute, men også til pysj på sommeren. Skjønner dere hva jeg mener? Nesten som kortarmet body, men med litt føtter også.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:13   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kort bodysuit i str 98, 100, 104?

Katvig har.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:24   #3
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Takk minni, men jeg så ikke annet enn str 92-98. Det tror jeg kanskje blir litt lite. Jeg mener sånn av bomull og ikke i sånn badetøy-stoff (uv-drakter). Kanskje jeg ikke leter godt nok. Gjør et nytt forsøk.

Gammel 09-06-11, 22:38   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Takk minni, men jeg så ikke annet enn str 92-98. Det tror jeg kanskje blir litt lite. Jeg mener sånn av bomull og ikke i sånn badetøy-stoff (uv-drakter). Kanskje jeg ikke leter godt nok. Gjør et nytt forsøk.

Tror det sto 98 på den ene.Vet ikke hvilket stoff det er da, det sjekket jeg ikke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 09:56   #5
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje Polarn O Pyret har? Jeg mener å ha sett noe sånt der, men vet ingenting om størrelsene.

Gammel 10-06-11, 12:41   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Name It pleier å ha i 98 ihvertfall.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 14:00   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har i alle fall hatt i romslig str. 98 fra IdaT tidligere. Vet ikke om de finnes lenger?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 04:35   #8
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Vi hadde noen Ida T-dresser i 98 i fjor sommer, så det fantes iallfall i fjorårskolleksjonen. Joha har en sommerdress som går opp til str. 100 i vår/sommerkatalogen.

Sist redigert av Verdande : 11-06-11 kl 04:42.
Verdande er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 11:05   #9
vixen

vixen sin avatar

Standard

Tusen takk for tips! SKal sjekkes ut.

Gammel 13-06-11, 22:57   #10
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Småfolk har noen som går til 98.

Gammel 16-06-11, 12:44   #11
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Kjøpte fra name-it i år og de hadde str 98. Så obs hadde noen, men usikker på størrelsene der. Hadde 92 så gikk høyere enn baby iallefall :-)

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:04   #12
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Ja, name-it har opp til str. 98 hvertfall.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:11   #13
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

H&M har, men usikker på str. har bare sett i spebarnsavdelingen.

Gammel 18-06-11, 00:33   #14
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Polarn O'Pyret har! Sønnen min har en, og den er stor og god. Bruker den som pysj hovedsakelig.

http://www.polarnopyret.se/en/Admin-...onid=underwear

der er bilde av den, ser størrelsen er 98/104, men den er stor nok i massevis til min gutt som blir fire til høsten.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 12:09   #15
vixen

vixen sin avatar

Standard

Tusen takk for svar alle sammen. Da blir det en tur til PoP tenker jeg!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.