Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bh-problem

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-11, 13:22   #1
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Bh-problem

Jeg har en nydelig sommerkjole som jeg har lyst til å bruke. Skjæringen i ryggen er såpass lav at jeg ikke kan ha Bh under kjolen. Dessverre er kjolen pittelitt gjennomsiktig så da trenger jeg tips til hvordan dette kan løses. Noe som har gode ideer?

Gammel 10-06-11, 13:23   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bh-problem

Jeg ser ikke problemet. Her er det jo bare oppside!

Gammel 10-06-11, 13:32   #3
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Bh med gjennomsiktige stropper? Underkjole? Eller funker ikke det pga skjæringen?

Gammel 10-06-11, 13:32   #4
Tonjemor
Forvirret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg ser ikke problemet. Her er det jo bare oppside!

Hahaha, det var det den mannlige kunden bak meg i køen kommenterte i dag også når jeg stod hos skredderen for å få sydd inn kjolen.

Gammel 10-06-11, 13:33   #5
Tonjemor
Forvirret

Standard

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Bh med gjennomsiktige stropper? Underkjole? Eller funker ikke det pga skjæringen?

Nei det vil nok ikke fungere.. Jeg tenker nesten mer på noe som kan klistres på foran. Mener jeg har lest om noe slikt før men klarer ikke å huske hvor.

Gammel 10-06-11, 13:33   #6
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Ein av desse?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 13:36   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller noe sånt som dette?

Gammel 10-06-11, 13:38   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slipp dem løs!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 13:43   #9
Tonjemor
Forvirret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Ein av desse?

Ja, dette er jo perfekt hvis det fungerer. Usikker på om de er store nok i str. Jeg er egentlig en f cup.

Gammel 10-06-11, 14:02   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt tape på brystvortene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 14:14   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mye lekkert å få kjøpt innen kategorien "nipple covers".

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 15:00   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte hudfargede nipplecovers i silikon på Lindex. De klistrer man fast på brystvortene, funket veldig fint.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 15:48   #13
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med en sånn som dette til en hudfarget bh?

http://www.bravissimo.com/products/l...show=16&sort=1

Gammel 10-06-11, 18:26   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg kjøpte hudfargede nipplecovers i silikon på Lindex. De klistrer man fast på brystvortene, funket veldig fint.

Jepp, jeg har også brukt det en gang -no problemo- men hvis kjolen er veldig gjennomsiktig, kan det vel kanskje være litt ubehagelig å gå uten BH-selv om brystvortene ikke synes?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 18:30   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Er man en F-cup (som meg) kan det være problematisk å gå uten bh i det hele tatt pga tyngden. Det er ikke særlig lekkert når de (altså mine) henger nærmere navlen enn skuldrene. Jeg hadde gått for en hudfarget variant av den Sol la inn bilde av.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 10:27   #16
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lindex har iallefall bhèr med ulike, varierende "rygg-skjæringer"..nettopp for slike kjoler vil jeg tro.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.