|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godterianbefaling!Åjaa, de har dem på Deli de Luca, en hel vegg bortover i butikken. Og flere størrelser "konfekt-esker" med disse jellybeansa. Jeg synes smaken er ok på mange, spesielt vannmelon og grapefrukt, men jeg liker ikke så godt knasekonsistensen. Jeg føler liksom at jeg tygger litt i sukker.
![]() |
#22 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
![]() Sv: Godterianbefaling!å de må jeg smake på
![]() |
#23 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Godterianbefaling!Ah, det hadde jo vore ein genial bursdagsleik! Smak og gjett. Litt seint no...
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Godterianbefaling!Disse kjøpte vi i dag, jeg så dem i butikken og husket å ha lest om dem her. Både mannen og jeg likte dem veldig godt. Han ble først litt snurt over å få utdelt bare én, men da han smakte skjønte han jo at disse må spises hver for seg. De smaker virkelig det de skal smake.
![]() |
![]() |
#25 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Godterianbefaling!
I jelly beans-eskene følger det ofte med sånne oppskrifter. Slik at man kan blande ulike bønner for å få forskjellige smaker. Så det kan være spennende å prøve og mikse.
![]() |
|
|