|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan man selge ting som ikke virker?Grunnen til at jeg lurer er at vi har en gressklipper som man får start på men så stopper den. Jeg vil tippe at en litt kyndig motormekker vil kunne ha glede av den i lang tid. Den er 7 år gammel og selvgående og kostet i sin tid rundt 5000 kr.
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker ?Morfaren min hadde sikkert kjøpt noe sånnt.
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker ?Klart du kan, men da må du jo sørge for å opplyse grundig om feilen og prissette deretter. Hva som er fornuftig kan kanskje et kjapt søk fortelle deg? Sjekk på Finn hva tilsvarende klippere går for og ta under det.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker ?Jeg lurer litt på det samme. Jeg har en gammel snøfreser som i følge min far fint kan fikses av en som kan sånt. Jeg har egentlig tenkt å legge den ut på gis bort på Finn, men Ting Tar Tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker?Ville gitt den bort med tanke på at den ikke fungerer som den burde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker?Jeg solgte en defekt spillmaskin på qxl en gang. Jeg veit ikke hva som var galt med den, men jeg fikk den altså ikke til å virke. Dette skreiv jeg selvsagt i annonsen. Jeg hadde sett der før at folk faktisk kjøper ødelagte ting og tang, så det var derfor jeg la den ut for salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker?Så qxl kan være et alternativ ? Det virker som en fair ordning, den kan da gå for 1 kr eller hva nå noen vil gi for den.
![]() |
#9 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker?For en som liker å mekke selv,er det vel en grei sak å betale en liten sum for noe h*n kan få til å funke,vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker?Kan du lett selge. Det er ikke spesielt mye som kan gå galt på en gressklipper. Høres ut som møkkete forgasser, spør du meg. Eventuelt tett tanklokk. Hvis du fikser den selv får du jo mer for den.
![]() |
#12 |
Kleintje I + II
![]() Sv: Kan man selge ting som ikke virker?Det var en tanke mauser. Min bedre halvdel har gitt opp, og sier at han ikke gidder ta den på verksted for å få den fikset. Står det oppskrift for rensing av forgasser i instruksjonsboken mon tro ?
![]() |
|
|