|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?I ånden "få barna ut og i aktivitet" kjøpte mor en nusselig (
Jah. Så hvordan blåser jeg opp en sånn? Det er en hvit plastikkdings (på størrelse med en stor spiker) oppi et hull, som kan trekkes inn og ut, men ikke plass til noen pumpe så vidt jeg kan se. Ikke får jeg nevneverdig med luft inn med lungekraft heller.
|
|
|
#2 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Med en kompressor
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Bensinstasjon.
|
|
|
#5 |
|
Trøtt
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?På vår sykkelpumpe har vi forskjellige munnstykker, det ene har en smal spiss som kan brukes til å blåse opp hoppeballer. Kanskje du har en slik en? Eller en pumpe til en yogaball?
|
|
|
#6 |
|
Bare sær
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Luftpumpe på bensinstasjonen.
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Fotballpumpe. Eller i vårt tilfelle brukte vi pumpa som fulgte med sånne trylleballonger.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Vi har en pumpe vi kjøpte sammen med plaskebassenget, og den har et langt, spist munnstykke som passer. Jeg husker ikke om vi tok pinnen helt ut, eller bare la den til siden.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Fotballpumpe er bra. Eller den som Tallulah beskriver.
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Ah. Den skal kanskje dras helt ut, den plastikkdingsen.
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Plastikkdingsen skal helt ut og stappes inn igjen når ballen har nok luft i seg.
|
|
|
#13 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Man kjøper en slik |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Bensinstasjon. Det samme prinsippet gjelder forøvrig for treningsballer.
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Den har ganske stort hull, altså?
|
|
|
#16 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Ja, akkurat samme greia drev vi og styra med en pilatesball. Endte med et stort monster av en sykkelpumpe med flere munnstykker.
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?Jeg blåste opp pilatesballen min jeg. Men det tok tid. Du kan og prøve å føre en hårføner inntill med kald luft. (marihønene til IKEA fylles opp med hårføner, men de har en del større hull). Men fotballpumpe er det beste ja. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Blånn, blånnere, blånnest - hvordan blåse opp hoppeballer?En luftmadrasspumpe burde gå bra, det var det jeg brukte på min pilatesball om jeg ikke husker helt galt. Det har de på bensinstasjonen, vil jeg tro. |
|
|
|
![]() |
|
|