Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Anne Grete Preus nekter å la seg iTune

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 20:05   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Anne Grete Preus nekter å la seg iTune

Jeg kopierer ofte cd-er inn til iTunes og videre over til iPhonen. Dette går greit med andre artister - men når jeg prøver å gjøre det med Anne Grete, så blir det skikkelig skurring på både musikk og vokal. Alle tre cd-ene jeg har av henne har jeg prøvd med. Jeg har også prøvd med den greia som reduserer støy, men det blir ikke bedre. Er det noen som vet hva dette er for noe?

Gammel 19-06-11, 13:21   #2
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anne Grete Preus nekter å la seg iTune

Og jammen skjedde det samme med Lifelines av Aha. Hva er geria her da? Coldplay, som jeg tok over rett etter Aha, funker helt fint. Ingen skurring der.

Gammel 19-06-11, 14:18   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kopisperre? Noen plateselskaper bruker det mer enn andre.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:27   #4
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Åh? Er det mulig å være så...gammeldags?

Gammel 20-06-11, 21:38   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Ja, mange CD-er fra de siste årene som har kopisperre for å vanskeliggjøre kopiering. Resultatet er også at de samme CD-ene ikke fungerer alltid for vanlig avspilling på en del pc-er, en del bilstereoer, en del bil-dvd-spillere... Ofte kan man komme rundt det ved å bruke andre programmer for rippingen. Nå er det så mange år siden at jeg har kjøpt en CD som jeg skulle rippe at jeg husker ikke...

Gammel 20-06-11, 22:29   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finner man det ikke på Spotify heller da?

Jeg finner nemlig ikke alt jeg vil finne der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 22:32   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har "vrimmel" på itunes - funker fint det iallefall (men den er jo kjempegammel og da)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.