|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?De vaskes ikke i oppvaskmaskinen. Det hender, men ikke akkurat noe alle får oppleve.
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?Jeg har den i en stålboks fra ikea under benken jeg også. Den er ikke så ofte fremme. Også har jeg en i bøtta til vaskedama. Aner ikke hva hun bruker den til, men hvis jeg fjerner den så rapper hun den på kjøkkenet så jeg lar henne beholde sin. Noen ganger får hun ny også, og det er jo rent her. |
![]() |
![]() |
#24 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?I en stor krukke ved grovvasken
![]() |
#25 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?Har et sånt stativ som den står i. På stativet henger også tørkekluten. Elsker det stativet
![]() |
#26 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?På benken stående i en plastsak for å tørke bestikk, eller i kummen eller i oppvaskmaskinen for vask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?Den henger enten på en krok på en stang, hvis jeg har den med sugekopp fra princess, står den bak vasken.
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?Her var det jo en del idéer. Min ligger i vasken foreløpig men jeg må jo flytte den hver gang jeg skal vaske hendene eller skylle noe så den ikke blir skitten (mer enn den allerede er |
![]() |
![]() |
#30 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?Vi har bare én oppvaskbørste. Den ligger i oppvaskkummen, og noen ganger i oppvaskmaskinen. Jeg trøster meg med at den sikkert er litt autistisk og derfor trives best i sitt eget selskap uansett.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?
|
![]() |
![]() |
#37 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?
![]() |
#38 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?Vi har også to, en til å fjerne matrester med og en til ting som må håndvaskes. (Sistnevnte blir med andre ord sjelden brukt, vi gidder ikke ha ting som ikke tåler oppvaskmaskin …
![]() |
![]() |
#39 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?Vår ensomme oppvaskbørste bor i den lille oppvaskkummen. Den får en sjelden tur i oppvaskmaskinen når jeg husker det, ellers havner den i søpla når den ikke ser like pen ut lenger, og blir erstattet av en yngre og freshere modell.
![]() |
|
|