Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

HASTER: Kan iPhonen brukes i Kroatia?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 15:14   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

HASTER: Kan iPhonen brukes i Kroatia?

iPhone 4. Uff, håpar det for vi reiser i kveld...

Gammel 20-06-11, 15:15   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER: Kan iPhonen brukes i Kroatia?

Hvorfor skulle den ikke det?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:16   #3
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Koster vel bare litt, vil jeg tro. I likhet med all annen mobilbruk.

Gammel 20-06-11, 15:20   #4
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det stod noe på et ark om land som støtter iPhone og ikke, og jeg fant ikke Kroatia der...

Gammel 20-06-11, 15:23   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, det ante jeg ikke. Jeg trodde de funket på det vanlige telenettet som alle andre jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:25   #6
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Jeg også tror jo det....egentlig. Venter et par telefoner mens vi er der, og vil helst kunne sende meldingar.

Gammel 20-06-11, 15:33   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette kan jeg ingenting om, men jeg ville bli ekstremt forbauset hvis en telefon, og ikke abonnementet, skulle påvirke tilgangen din. Nå som vi er ferdige med de pokkers nettinkompabilitetene vi hadde før i tiden (før 3G-nett).

Men skru av dataroamingen.!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 16:25   #8
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

JEg skal skru av, Candy. Og jeg er enig med deg. Og hvis det skjærer seg har mannen uansett med seg dinosaur-nokiaen sin

Gammel 20-06-11, 21:06   #9
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette kan jeg ingenting om, men jeg ville bli ekstremt forbauset hvis en telefon, og ikke abonnementet, skulle påvirke tilgangen din. Nå som vi er ferdige med de pokkers nettinkompabilitetene vi hadde før i tiden (før 3G-nett).

Men skru av dataroamingen.!

Teskje, takk.. Skru av, hva?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:15   #10
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Kan ikke forstå annet en at den skal funke like bra som her, bare litt dyrere i bruk

God tur

Gammel 20-06-11, 21:21   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Teskje, takk.. Skru av, hva?

Innstillinger - Generelt - Nettverk - Dataroaming - Off

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:24   #12
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det er kun den dataroaming man må slå av, sant?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:30   #13
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pleier å skru av 3G også jeg. Så er jeg helt sikker på at jeg ikke får en saftig mobilregning når jeg kommer hjem igjen.

Gammel 20-06-11, 21:33   #14
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Innstillinger - Generelt - Nettverk - Dataroaming - Off

Hjertelig takk!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:58   #15
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Øy. Denne sporet av... He he.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.