Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lekreste mannebeinet er ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 07:21   #61
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekreste mannebeinet er ...

Robbie er deilig på noe merkelig vis han! - Husker da han var gjest i Senkveld med Thomas og Harald - Jeg kjente jeg ble litt småforelsket i han jeg. Det stikker ikke så dypt altså! Jeg tror forøvrig ikke at han er noen god kysser - det er han for selvopptatt til...

Ellers så ble jeg forelsket i Russel Crowe i "The Gladiator" (kun i den altså)

Ellers synes jeg selvfølgelig at Che GUevarra var en skikkelig lekkerbisken da

Gammel 11-03-07, 08:55   #62
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Russel Crowe er en merkelig mann. Han kan være så lekker at musa drypper og han kan være så stygg at jeg ikke hadde siklet om han var siste mannen på jorden.

Gammel 11-03-07, 09:31   #63
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Russel Crowe er en merkelig mann. Han kan være så lekker at musa drypper og han kan være så stygg at jeg ikke hadde siklet om han var siste mannen på jorden.

For mitt vedkommende er det bare i "the gladiator" han er noe tess synes jeg altså.....ellers er han faktisk ikke no særlig i det heletatt...

Gammel 11-03-07, 09:40   #64
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Seriøst? Jeg som trodde jeg var den eneste med sånne ...*kremt* .. lyster.

Jeg har alltid likt de rufsete, deilige rocketypene.
Det var nok grunnen til at jeg endte opp med en selv.
Han er grisedeilig han også!

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:46   #65
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Brad Pitt er pen, men han mangler blikket.

Seriøst?? Er det noen som har Blikket så er det jo han.

Gammel 11-03-07, 10:02   #66
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen over ingen ved siden. Denne mannens utstråling på senen oser det sex av! :sikle:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:03   #67
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For meg er Legolas det lekreste mannebeinet. Tror det må være ørene, håret og det at han aldri går tom for piler.... hehe. :forelsket:

Gammel 11-03-07, 10:15   #68
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Ingen over ingen ved siden. Denne mannens utstråling på senen oser det sex av! :sikle:

Amen sister!!!

Gammel 11-03-07, 10:51   #69
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Seriøst?? Er det noen som har Blikket så er det jo han.

Helt seriøst! Jeg synes han er dødspen, men ikke råsexy, slik Robbie-mann er.

Gammel 11-03-07, 11:11   #70
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det Robbie hysteriet har jeg aldri skjønt ... men Brad Pitt! .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:23   #71
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Tja hva kan jeg si ... har alltid likt den litt "bad boy" typen. Men Brad er ikke helt bort reist han heller

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:31   #72
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Syns ikke Brad er kjekk jeg,heller ikke Leonardo Di Caprio heller.
Men George Cloney er en annen sak Dette er Antonio Sabatto JR

Kyle Lowder

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:32   #73
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Begge har flotte kropper med six pack!

Sist redigert av Siw : 11-03-07 kl 11:32. Årsak: Laget mellomrom mellom to ord
Gammel 11-03-07, 11:33   #74
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Leoardo De Caprio er ikke kjekk lenger i mine øyne... men du og du da han ble kjent med Titanic .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:34   #75
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Syns ikke Brad er kjekk jeg,heller ikke Leonardo Di Caprio heller.
Men George Cloney er en annen sak Dette er Antonio Sabatto JR

Kyle Lowder

De var litt for slikte for meg.

Gammel 11-03-07, 12:06   #76
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Flott kropp har han i hvertfall.

Gammel 11-03-07, 12:14   #77
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:..._Sabato_Jr.jpg Flott kropp har han i hvertfall.

Det bildet var for lite til at jeg klarer å uttale meg om det

Men pene kropper har mange, men det er blikket som teller til syvende og sist. Selv om det selvfølgelig ikke er et handikap om fyren har en snacksen kropp i tillegg

Gammel 11-03-07, 12:20   #78
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Seriøst??!!! Sjekk neglene hans da!! Og når han ikke en gang vasker hendene skikkelig, hvordan er det da med resten.....?

Gammel 11-03-07, 12:22   #79
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Leonardo er og blir en hvalp.

Gammel 11-03-07, 12:22   #80
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Seriøst??!!! Sjekk neglene hans da!! Og når han ikke en gang vasker hendene skikkelig, hvordan er det da med resten.....?

Elin altså...du er så jålete - Han liker da å mekke må vite! - Og motorgutter liker man!....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.