|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi vurderer å ta oss en tur til Hunderfossen om noen uker (siden vi likevel må en tur til de trakter). Men er det verdt det? Hva er positivt/negativt med stedet? Vil en åtteåring like vet? Vil oss foreldre like det?
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Frøkna syntes det var kjedelig da hun var fem ... Hun var kjempeskuffet over mangelen på karuseller og berg-og-dalbaner. Vi syntes det var en ganske skuffende park, hele familien. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Jeg var der alene med 4-åring og baby, det var ikke noen høydare. Men en åtteåring kunne kanskje finne på noe der.
|
|
|
#6 |
|
trenger lading
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Det spørs veldig hva du ser etter. Ser du etter fart og spenning er det feil sted. For de fleste større barn holder kanskje det med å ha vært der en gang. Men mine på 7, 10 og 12 synes fortsatt det er artig. (de er jo litt rare da,
|
|
|
|
#7 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi storkoste oss i Hunderfossen det året ungene var 5 og 8. Og de snakker stadig om at de vil tilbake. For karusellenes del er det vel liten vits i å dra dit, selv om det finnes noe av det slaget også (tilstrekkelig for våre ikke så veldig fornøyelsesparkbevandrede unger). Eventyr, derimot, teaterforestillinger, energisenter. Mye å se og lære. En koselig og rolig park, som vi voksne også likte. minuset var maten når en ville ha taco, en pizza og en hamburger, og de ikke solgte noe av dette på samme sted.
|
|
|
#9 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Mine unger har også likt parken veldig godt. Vi har vært der flere ganger, og det jeg liker best er at det ikke er så bråkete som i mange andre parker. Ønsker man en park full av fart og moro ala Tusenfryd, så skjønner jeg man kan bli skuffet, men ellers er dette en flott park, og tror en 8-åring vil finne mye spennende å gjøre her.
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vil man ha tivoli og liv og røre blir Hunderfossen kjedelig. Vil man ha en fin dag i parken med eventyrstund og undring er Hunderfossen perfekt! Det er et par, tre kaeusellsaker som er morsomme en god stund opp i årsklassene, men som sagt, er det tivolipark man ønsker eller ser for seg, så blir det litt nedtur.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Jeg liker godt hunderfossen, synes det er ett koselig sted. Vetle har også kost seg der, tror vi var der i fjor da han var 6,5 år. Vært der før også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi var der i fjor og året før med vår nå 5 og 8 åring. De synes parken var helt topp. |
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Det var perfekt med relativt små barn, men vi har ikke vært der etter eldste ble skolegutt.
|
|
|
#14 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Jeg sier som flere at det avhenger av hva dere er ute etter. Ønsker dere karuseller og fart er ikke Hunderfossen stedet, men i seg selv er det en veldig fin park. Jeg liker godt eventyrstunden på utendørsscena og energisenteret. I energisenteret er det mye å lære, og sommerstid har det ofte vært "vitenteater" der. Trollfallet er en spennende opplevelse og får det nok til å kile i magen på en 8-åring også.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi var der i fjor, og da var snuppa 5 og pjokken 2.5. De storkoste seg. Og det var ingen problemer bruke en hel dag der. Vi var også på Lulleputthammer, det slo også an.
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Alle vi liker Hunderfossen veldig godt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Sier som de andre her, det kommer helt an på hva man er ute etter. For en 8 åring vil jeg tippe at raftingen, trollfallet, klatring, vikingskipet, 4D kino og energisenteret kan være litt artig. I tillegg har de nå åpnet et lite vannland, her er det mest for de minste, men muligheter for de eldre å ta seg en dukkert hvis det er skikkelig varmt også.
|
|
|
|
#18 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi var der da ungene var 3, 6 og 8 år, og det var en fin park for våre. De kunne ha vært der en dag til om vi hadde hatt tid.
|
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?Vi har vært der to ganger og syntes det var hyggelig, men etter det er vi nok litt ferdig. En dag er nok, men jeg tror at en åtteåring kan ha en fin dag der. Raftingen er morsom og det er masse små leketing som mine likte. |
|
|
|
![]() |
|
|