|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?
Ja, jeg har skjønt det nå, men han ante jeg ikke hvem det var den gangen. Begge var for øvrig veldig hyggelige og hadde veldig god bakkekontakt. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har vært på kino med vokalisten i et norsk band med et bygningsnavn. Han kom litt sent og kjæresten hans sa at han kom rett fra en serie med spillejobber og at han var musiker og jeg visualiserte fest på diverse lokaler oppover og at det sikkert var danseband eller noe liknende. Jej.
|
|
|
#44 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg med den første trommisen. Men jeg viste hvem han var, da.
|
|
|
#45 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#46 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har snakket hyggelig med Kevin Bacon i popkornkø i Disneyland i Anaheim, California. Jeg syntes det var noe kjent med ham, og kusinen min hold på å dø når hun så hvem jeg køet sammen med, og hun angret vedlig på at hun ikke hadde gått for å kjøpe det popkornet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Textrovert
|
Jo, altså. Jeg jobbet i en by på Mallorca hvor det visstnok er mange kjendiser som har sommerhus. Nuvel, jeg og venninna mi hadde funnet ut at siden det var fredag, så skulle vi dra til Syden (les: Magalluf), men så hadde jeg glemt nøkkelen min, og hun jeg jobbet for, var ikke hjemme. Jeg så at vinduet til rommet mitt i andre etasje var åpent, så jeg tenkte at dersom jeg hadde hatt en stige, så kunne jeg ha klatret inn. Jeg var litt desperat, for jeg VILLE så gjerne ta turen til Magalluf. Jeg kjente noen som eide en kafé, så jeg løp dit og spurte dem, men de hadde ikke noen stige der, og ba meg heller spørre gjestene. Så det gjorde jeg. Men ingen hadde en stige, gitt. Og i ettertid kom den ene ansatte bort til meg og var helt i fistel, for "se der gikk jo Rob Lowe, og han hadde nettopp vært inne på kafeen", mens hun pekte på den skjeggete slubberten jeg hadde henvendt meg til to minutter før.
|
|
|
#48 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg hadde dødd litt hadde jeg konversert med Kevin Bacon.
|
|
|
#49 |
|
tankefull
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Mannen er en racer på å kjenne igjen kjendiser, i motsetning til meg. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?I den jobben jeg hadde i fjor traff jeg innimellom store aktører innen klassisk musikk. Verdenstjerner for mange, men ikke i kjendissektoren. Har lånt bort klokka mi til en av Sveriges beste og kuleste klarinettister. Jeg skjønner at de er kjente, men forstår ofte ikke i hvilken grad det er snakk om.
|
|
|
#51 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Dødsbra!
|
|
|
#52 |
|
~~~~~~~
|
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Stort sett tror jeg at jeg har en viss oversikt over hvem de er før eventuell kommunikasjon. Bortsett fra James Hetfield, da. Min store starcrush. Han kjente jeg ikke igjen. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nå leste jeg litt fort her. Jeg leste "Han kjente meg ikke igjen". For det burde han vel gjort. Kjent igjen Mav. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
i tåkeheimen
|
|
|
|
#57 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Har er enda mer lekker i virkeligheten, skikkelig glimt i øyet.
|
|
|
#58 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Det har jeg. Satt i familiselskap i bursdagen til et fadderbarn og ene onkelen hadde fått seg ny dame. Jeg syntes noe virket kjent med henne men koblet det ikke. Hyggelig var hun i alle fall. Etter vi hadde gått måtte jeg sende melding til venninnen min og spørre. Hun hadde visst vunnet robinson året før. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Har tro på forbedring
|
Andreas goldberger? Mannen som sikkert fortsatt ser ut som en guttevalp?
|
![]() |
|
|