|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt paraplyskadet? | |||
Ja, og jeg vet om andre også! Forby paraplyen! Sydvest til alle!
|
|
4 | 3,48% |
Ja!
|
|
5 | 4,35% |
Nei, men jeg kjenner noen.
|
|
12 | 10,43% |
Nei. Og ikke har jeg skadet noen heller.
|
|
94 | 81,74% |
| Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Har du blitt paraplyskadet?Nuhtildags er det mengder med paraplyer i gatene, og å komme seg gjennom hordene med livsfarlige våpen i øyehøyde er en spissrotgang uten like. Jeg har fortsatt begge øyne i behold, men det må da skje noen ulykker der ute? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Nei. Jeg har aldri blitt skadet, jeg kjenner ikke noen som er blitt skadet og jeg kan ikke tenke meg at jeg har skadet noen heller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Nei, men jeg kjenner noen. Og jeg har sydvest. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Jeg har fått en paraplyspile i øyet en gang. Jeg stemte ja, selv om jeg ikke ble spesielt skadet av det.
|
|
|
#5 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Jeg kjenner ikke noen (dessverre) og ikke har jeg skadet noen heller, hverken med paraply eller annet. (Muligens bare med fravær av prikker noen hadde fortjent.)
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Som bergenser kan jeg tommelgrepet, og har aldri skadet noen med paraplyen. Selv om det faktisk var nære på her om dagen da en som gikk foran meg plutselig bråsnudde uten forvarsel.
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Jeg savner alternativet "Nei, men jeg er noen.
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Som innbygger i Regnbyen på ellevte året behersker jeg selvsagt tommelgrepet. Jeg skader ingen og blir ikke skadet. I Oslo, derimot. Der er det mange som ikke behersker hverken tommelgrep eller standard vipp mot høyre ved møte.
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Hva er tommelgrep? :fra østlandet: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Nei, men jeg sendte med 7-åringen en paraply som kan åpne og lukke seg bare ved å trykke på en knapp i dag. Hun var strålende fornøyd, men når jeg nå leser om paraplyskader innser jeg at det kan ha vært en tabbe.... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Nei, og ikke har jeg skadet noen heller. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Tommelen skal stå rett opp langs stangen, ikke rundt håndtaket. Det er den eneste stabilisatoren man har i plutselige vindkast.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Nei, men jeg holdt på å fly avgårde med en engang i New Orleans. I USA er nemlig også paraplyene gigantiske, så de eneste vi fikk tak i var på størrelse med en grei hageparasoll. Ett vindtkast tok min, og jeg ble hengende etter mens jeg måtte løpe i vill fart og hold på å lette og dermed få en billig flytur til Cuba. Høvdingen skrek. "SLIPP PARAPLYEN!", men det ville jeg jo ikke, den var jo helt ny.
|
|
|
#19 |
|
Borte
|
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Nei, men så er jeg sjelden ute i gatene i regnvær og tror knapt jeg eier en paraply selv.
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Sv: Har du blitt paraplyskadet?Hva man lærer på FP altså. |
|
|
|