|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Audacious
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har ikke, men moren min har hatt Paul Simon til bords gjennom en lang middag uten å skjønne hvem han var. Bistandsmiljøet, rett før Live Aid.
|
|
|
#62 |
|
Superbasinella
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg krevde covercharge fra Espen Thoresen Hværsaagod-Takkskalduha. Ikke så ille det da, hadde det ikke vært for at det var han som sto for Stand Up`en den kvelden. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Å jadda, det har jeg da. Ellers har jeg vokst opp i kjendismiljøet i Oslo og kjenner til ganske mange her og der; både gjennom mine foreldre og egne venner gjennom oppveksten; både barn av kjendiser og folk som har fått seg litt av en karriere selv.
|
|
|
#64 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg har ingen sånne, jeg er en periodisk Sjå og Høyr-leser, så jeg har kontroll.
|
|
|
#65 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg traff en veldig hyggelig fyr på en bar i Tyrkia for mange år siden. Han lurte på om jeg ville komme dagen etter å se på live-konserten de skulle ha. Først i ettertid fikk jeg vite at det var vokalisten Maxi Jazz fra gruppen Faithless som var så hyggelig! Akkurat da var sangen "Insomnia" akkurat kommet ut. Hadde ikke forventet å møte de på en lokal bar i Tyrkia liksom!
|
|
|
|
#66 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?
Stilig!!!
|
|
|
|
#67 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Det har jeg helt sikkert gjort, uten å få det med meg. Jeg er helt elendig på navn og ansikter, og har flere ganger tenkt at jeg neppe hadde kjent igjen en kjendis om h*n stod rett foran meg.
|
|
|
#68 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg hilste på Espen Bredesen på Rimi jeg, var sikker på at vi hadde møttes på en fest i studietiden. Han bare flira, men jeg holdt på å daue da jeg 10 min. senere kom på hvem fyren var.
|
|
|
#69 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?
Sånn har jeg det også, tenker ikke over at de er kjente - for meg er de bare "onkel", den og den osv.
|
|
|
#71 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Det er en pappa på skolen som jeg ikke tørr å hilse på. Jeg vet ikke om han er kjendis eller hvor i mitt tidligere liv jeg isåfall har vært i kontakt med han. Like greit å oppføre seg litt "struts" har jeg konkludert med. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
|
#73 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Jeg stod på Gardermoen en gang sammen med Størsta og ventet på å få sjekke inn, da Størsta begynte å leke med ei jente i nabokøen. Vekslet et par ord med moren og så faren styrte med å pakke tvillingvogna deres i en sånn flypose. Han knotet litt så jeg var på tur å spørre om han trengte hjelp. Undret meg litt over at foreldrene var godt voksne, så mistenkte at det var besteforeldrene, før lyset slo seg på og jeg gjenkjente Arve Tellefsen og kona med døtrene som da var små (Tellefsen fikk jo første av disse to jentene da han var et par og seksti og kona var noe over førti).
|
|
|
#74 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh gud, hadde han hilst på meg så hadde jeg antagelig dødd på stedet. *sukk*
|
|
|
#75 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Nei, men en gang føk jeg forbi en person og tenkte at "Åh, hun kjenner jeg!" før jeg hastet videre. Helt til jeg plutselig skjønte at jeg hadde sett et speilbilde av meg selv.
|
|
|
#76 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Bill Bryson, en hel dag! |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?Og nei,jeg har vel igrunnen aldri sett en kjendis,ikke i en butikk engang. :kjedelig person: |
|
|
|
![]() |
|
|