|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Spotify - stole på "offline-funksjonen"?Jeg har bare hatt gratisversjonen av Spotify tidligere, men nå betaler vi for å kunne bruke den offline på Iphonen etc. Det jeg stusset litt på i går, var at når jeg var ute og gikk tur, så var plutselig at par av spillelistene mine innstilt på "online", og når jeg gjorde om til "offline" så hadde jeg fortsatt ikke tilgang på sangene. Først når jeg kom hjem igjen fikk jeg tilgang på listene igjen.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify - stole på "offline-funksjonen"?Offline spillelistene mine fungerte ikke når jeg var i Tyrkia. Var inne på hotellets trådløse nettverk flere ganger og prøvde å hente dem inn igjen, men det gikk dårlig. Det var bare noen sanger her og der som fungerte offline. Kjedelig
![]() |
#3 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify - stole på "offline-funksjonen"?Bruker offline modus nesten hver dag, ikke noe problem. Men jeg bruker den programvaren som er for symbian operativsystemet.
![]() |
#4 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spotify - stole på "offline-funksjonen"?Jeg har premium og da er offlinesangene tilgjengelige i 30 dager, så mister jeg dem. For å få dem offline igjen, må jeg være online med Spotify. Da ramler alle sangene tilbake i offline-modus.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spotify - stole på "offline-funksjonen"?Du må laste dem ned først mens du er online, om du ikke gjør det virker de jo ikke offline.
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spotify - stole på "offline-funksjonen"?De virker offline.
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spotify - stole på "offline-funksjonen"?Mine har holdt seg fint offline så lenge jeg har brukt det. Må bare gå på nett innen 30 dager, men jeg må aldri laste de ned på nytt. Har vel bare brukt det i England i utlandet (og der har de jo Spotify), vet ikke om det er noen begrensninger hvis man er i land som ikke har Spotify. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spotify - stole på "offline-funksjonen"?Jeg har på tvungen offline når jeg er offline, da går den ikke online før jeg slår det på igjen.
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Spotify - stole på "offline-funksjonen"?Vi brukte Spotify offline da vi var på ferie nylig, og det var kun få sanger som ikke var tilgjengelige i offlinemodus. Mannen bruker i tillegg Spotify offline på mobilen; selv har jeg ikke kommet så langt enda.
![]() |
|
|