Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anonyme snopoholikere

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 23:05   #41
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anonyme snopoholikere

Jeg også var verst når jeg var gravid. Da spesielt fordi jeg visste at jeg ikke skulle gjøre sånt. Trassig kanskje?

Gammel 11-03-07, 23:07   #42
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anonyme snopoholiker

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Men plutselig høres larver også godt ut...

Gammel 11-03-07, 23:12   #43
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Forresten, det hjelper overhodet ikke å se Charlie og sjokoladefabrikken om igjen.

*håpløst tilfelle*

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:17   #44
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Jeg er faktisk inne i en liten sorgprosess akkurat nå - tuller ikke! - har innsett at jeg er nødt til å kutte ut sjokoladen. I det siste har det vært så ille at jeg såvidt har klart å presse i meg en skive med 'ordentlig pålegg' og en liten porsjon middag hver dag. Resten av dagen har jeg bare spist sjokolade, kaker, kakedeig, syltetøy på brød, sjokolademelk osv. Det er helt forferdelig. Men tanken på å kutte ut sjokkolade mer eller mindre for godt er så uoverkommelig vanskelig og trist. Slutte å røyke var bare barnematen i forhold. Og det sier litt om hvor avhengig men kan bli av sjokolade! Hjæææælp!! *måseåkommemegtilbakeijobbsporenstreks*

Jeg lever og ånder for å skeie ut på lørdagene nå.
Jeg kan IKKE kutte ut for alltid, så er nødt til å ha denne dagen. Men jeg spiser faktisk ikke SÅ mye når lørdagn kommer. 500-800 ckal ca.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:34   #45
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg lever og ånder for å skeie ut på lørdagene nå.
Jeg kan IKKE kutte ut for alltid, så er nødt til å ha denne dagen. Men jeg spiser faktisk ikke SÅ mye når lørdagn kommer. 500-800 ckal ca.

Knegger av prikken
:intern:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:35   #46
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jada, jeg hører til her.

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Prøver også å vende om hodet mitt: man trenger ikke å tømme godteskålen. Det er lov å forlate den før den er skrapt ren

Inni mitt hode messes det Den som spiser fortest, får mest.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:36   #47
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Knegger av prikken
:intern:

Gammel 11-03-07, 23:40   #48
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Anonyme snopoholiker

Sjokkis og kaker er min last i livet.

Derimot, når jeg var gravid orket jeg ikke noe godis, ikke sjokkis, ikke smågodt, ikke potetgull, ingenting. Ikke brus engang.
Ikke før mange uker etter at snuppa kom begynnte jeg forsiktig med litt kliss-smågodt og derfra gikk det fort oppover igjen.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:43   #49
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jada, jeg hører til her.

Inni mitt hode messes det Den som spiser fortest, får mest.

I hear you, sister.. Det prekes i dette hodet også..

Gammel 11-03-07, 23:45   #50
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

*Skylder på graviditeten og håper søtsuget gir seg når lillebror kommer ut.*

Ikke for å være ubehagelig, men det er også fare for at det blir verre. Jeg har vært en stor slikkmunn bestandig, men søtsuget nådde nye høyder i svangerskapet. Nå i ammeperioden har jeg gått fullstendig bananas. De første par månedene etter fødselen spiste jeg f.eks. 6 kg pepperkaker.

Jeg får bare si det som det er: Jeg spiser godis hver dag og har gjort det i alle år. (Som dere ser har jeg pene tenner allikevel. ) Det verste er at jeg ikke har lyst til å slutte heller, bortsett fra når jeg ser for meg tannlegen og det leeeenge planlagte besøket hos ham.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 23:49   #51
Pastill
Pauset

Standard

Sv: Re: Sv: Anonyme snopoholiker

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Sjokkis og kaker er min last i livet.

Derimot, når jeg var gravid orket jeg ikke noe godis, ikke sjokkis, ikke smågodt, ikke potetgull, ingenting. Ikke brus engang.
Ikke før mange uker etter at snuppa kom begynnte jeg forsiktig med litt kliss-smågodt og derfra gikk det fort oppover igjen.

Bra det ordnet seg

Hørtes ut som om det var vanskelig å ta seg sammen og få begynt igjen..hihi.. lo litt når jeg leste her...

Gammel 12-03-07, 00:04   #52
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Anonyme snopoholiker

Bra det ordnet seg

Ja, det var forferdelige uker og mnd.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 00:12   #53
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Anonyme snopoholiker

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Ja, det var forferdelige uker og mnd.

Det skjønner jeg godt! Jeg er så grunn at jeg synes hverdagen mister litt farge hvis jeg ikke virkelig kan nyte litt sjokolade og annet snop. I svangerskapet mistet jeg f.eks. lysten på marsipan, noe som faktisk var ganske traumatisk ettersom første trimester falt sammen med høysesongen for påskemarsipan.

Gammel 12-03-07, 00:26   #54
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det skjønner jeg godt! Jeg er så grunn at jeg synes hverdagen mister litt farge hvis jeg ikke virkelig kan nyte litt sjokolade og annet snop. I svangerskapet mistet jeg f.eks. lysten på marsipan, noe som faktisk var ganske traumatisk ettersom første trimester falt sammen med høysesongen for påskemarsipan.

Fy faen

Håper det ikke ble altfor uoverkommelige traumer.

Gammel 12-03-07, 00:30   #55
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg heter Molly, og jeg er snopoholiker.

Jeg eeeelsker lakris og sjokolade. Men nå som jeg er gravid har jeg i grunnen mest lyst på frukt. Håper det fortsetter slik!

Gammel 12-03-07, 00:31   #56
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Fy faen

Håper det ikke ble altfor uoverkommelige traumer.

Årets påskemarsipan smaker gudskjelov fortreffelig.

Gammel 12-03-07, 00:33   #57
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Årets påskemarsipan smaker gudskjelov fortreffelig.

Ja du har litt å ta igjen da.

Gammel 12-03-07, 11:11   #58
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiser sjokolademoussekake med vaniljesaus nå...

Gammel 12-03-07, 11:19   #59
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

MARSIPAN.....mmmm...særlig påskmarispanen
Kolibriegg, jeg får helt vann i munnen bare av å se pakkene i butikken jeg

dessuten har jeg fått helt dilla på Oreo kaken
Lagde en på lørdag og gjestene våre i går syntes den var nydelig (hadde ikke smakt den før)

Gammel 12-03-07, 11:48   #60
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Melder meg også inn i snopoholikernes rekker. Jeg gumlet mye i slutten av graviditeten, og har desverre fortsatt etterpå. Det hjelper heller ikke på at mannen er like glad i sjokolade, men har høyere forbrenning og kan spise det støtt og stadig. Ikke mye støtte å få til sjokoladefrie helger der, nei

Heidi: Hvordan går det med sovingen? Hvis den er like shite som den har vært før, er det ikke rart om du trenger litt ekstra sukkerpåfyll for å holde deg i gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.