|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor til syden er det best å dra med barn?Mormor er så snill og spanderer tur på meg og gutta nå i sommer, de er 8,5 og 4 år.
![]() |
#2 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Jeg anbefaler Alcudia på Mallorca
![]() |
#3 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Jeg vil egentlig anbefale Sunwing generelt. Ta en titt på Ving sine sider og sjekk ut Sunwing. Det er ikke sikkert det er så mye ledig nå, og så koster det jo endel også.
![]() |
#4 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Tyrkia blir vel litt varmt nå men Mallorca er absolutt å anbefale. Også fan av sunwing.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Det er masse fine steder å dra med barn som ikke er Sunwing også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?
Jeg har aldri opplevd at stranden i Alcudia har vært stappfull. Iallfall ikke nedenfor Sunwing der vi har vært mange ganger.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Sunwing Resort er bankers. Alcudia er en barnefamilieklassiker, men også noe dyrere enn flere andre steder. Vi liker oss også godt på Sunwing Kallithea på Rhodos.
![]() |
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Kypros: Blue village Callisto, med all inclusive! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Vi reiser for andre gang til Alcudia nå i september med barna. Anbefaler det veldig.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?VI har vært på alcudia med ungene. Bulgaria og Kreta også. Anbefaler det meste.
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Alle Sunving. Callisto på Kypros. Viva Tropic, Sea Club, Estrella Mar og sikkert mange andre på Alcudia, Mallorca. Alcudia er ikke min favoritt heller, men svært enkelt og behagelig med barn.
![]() |
#12 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Omtrent alle charterdestinasjoner med hotell lik eller over 3 pluss og med basseng. Barn på 4 og 8 år vil vel kose seg uansett hvor de er, så lenge de kan hoppe opp og ned av basseng og være på stranda.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 28-06-11 kl 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor til syden er det best å dra med barn?Vi har vært mye på Gran Canaria (på vinteren vel og merke). Ville anbefalt Mallorca nå på sommeren pga varmen med barn |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|