|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liggeunderlag til utendørs bruk - hva fungerer for barn?
|
|
|
#23 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liggeunderlag til utendørs bruk - hva fungerer for barn?Speiderlederne hos oss anbefalte ikke selvoppblåsende til barn. Men husker jeg hvorfor? Nei.... mulig det var noe med dårlig isolasjon? Jeg tok bare fornøyd imot opplysningen, for alternativene er gjerne rimeligere.
|
|
|
#24 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liggeunderlag til utendørs bruk - hva fungerer for barn?Som nevnt blir man liggende på bakken dersom det går hull i de selvoppblåsbare underlagene. Det kan fort bli kaldt, og om man er sart på hardt underlag i tillegg... Det er lufta inni disse underlagene som isolerer mot kulden fra bakken. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Liggeunderlag til utendørs bruk - hva fungerer for barn?Bamse extreme virker jo veldig lunt og bra, men det er jo ganske mye å dra på. Denne gangen er det dog ikke snakk om mye bæring for barna.
|
|
|
#26 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Liggeunderlag til utendørs bruk - hva fungerer for barn?
Og så er det kanskje vanskelig å rulle sammen igjen for et barn?
|
|
|
#27 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Liggeunderlag til utendørs bruk - hva fungerer for barn?Sånne vaffel-underlag er det mest praktiske for små barn. (ala bamse extreme)
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Liggeunderlag til utendørs bruk - hva fungerer for barn?Om jeg skulle valgt selvoppblåsbart ville jeg sjekket nøye at det faktisk er lett å pakke både opp og ikke minst ned. For våres er litt vanskelige å få pakket sammen, og SFO lederne er neppe glad for å pakke ned alles bagasje....Sånn sett er iallefall et ikke-oppblåsbart greit. Mer enn det har jeg ikke greie på ;-) Dog våres har holdt meget godt i flere år. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Liggeunderlag til utendørs bruk - hva fungerer for barn?Jeg har endt med å kjøpe 2 stk bamse extreme. Jeg tenker at hvis de begynner med noe friluftsliv som innebærer at de skal bære ting i sekk et godt stykke, får de eventuelt få seg noe nytt både på sovepose- og liggeunderlagfronten.
|
![]() |
|
|