|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Vi driver like gjerne og planlegger neste sommer vi.
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Vi leide i fjor et feriehus like utenfor Kolding. En time-halvannen å kjøre til Legoland, men fungerte ypperlig likevel. Ellers har vel Lalandia leiligheter/hus ved Legoland?
|
|
|
|
#3 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Neste gang jeg skal ned så blir det Lalandia. Fordi at jeg har hørt bare bra om det.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Okay, det må sjekkes ut. Takk.
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Vi brukte Cofman.dk. Vi leide et ganske stort hus (sammen med foreldrene mine, søsteren min og bestemoren min) og det ble ganske dyrt. Men vi hadde både sauna, dampbad, basseng innendørs, trampoline osv. Cofman har også billigere hus for færre personer, og de har hus over hele danmark.
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Jeg er altså helt fjern, men hvor i Danmark er det man vil være? Når man skal sjekke ut muligheter, så er det ike noe sted som heter "nær legoland", liksom.
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Vi bor i et stort fint feriehus 45min fra legoland nå. Er veldig fint hus, til ikke alt for mye penger. Er strand rett nedi her, ellers skjer ikke det så veldig mye her. Men er grei avstand til det meste. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?
Vi trenger ikke at det skjer så mye om området rundt er ok. En nærbutikk, basseng og muligheter til plenleker sammen med andre som eventuelt også kommer for å være med oss, holder i masse vis.
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Her er huset vi bor i nå. Er en camping plass 200m herifra med basseng, hoppepute osv. Ellers strand 100m lenger nede. Hagen er veldig usjenert selv om det er mange feriehus i området. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Hm. På Cofman.dk, får jeg ikke opp noen ledige hus for neste sommer, så det spørs om det er for tidlig enda.
|
|
|
#14 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Vi har leid gjennom dancenter.dk to ganger og har vært kjempefornøye med husene. Men jeg tror nok det er for tidlig å booke neste år nå.
|
|
|
#15 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Jeg fikk forøvrig tips om at prisene er lavere hvis man booker via .dk istf .no-adresse (dancenter har begge deler, dansommer også muligens). Jeg vet ikke om det stemmer, men det fungerer i hvert fall greit å bruke .dk-adressen.
|
|
|
#16 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?
Det prøvde vi oss på, men det ble automatisk omregnet til den norske prisen før betaling.
|
|
|
#19 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Ebeltoft er en veldig koselig by. Liten, men med alt du trenger.Djurs Sommerland ligger ikke så langt unna, og anbefales virkelig. Like mye å gjøre der som i Legoland minst, men en mye roligere park. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvor leie hus i Danmark, nær legoland?Novasol, dansommer og cofman er vel de store utleieaktørene. Noen av dem har kart du kan klikke deg frem på for å finne stedet du vil være. hvis du er NAF medlem får du rabatt hos novasol.
|
![]() |
|
|