Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Helsetrygdkort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 19:03   #1
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Spørsmål

Helsetrygdkort

Da jeg bestilte nye helsetrygdkort ifjor,for hele familien,fikk jeg bare ett. Betyr det at alle i familien står registrert på det samme,eller er det sånn at alle skal ha ett kort hver fremdeles?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 19:04   #2
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helsetrygdkort

Jeg har fått ett til hver av barna i alle fall . Det er jo upraktisk om alle er på ett kort, det er jo ikke sikkert at hele familien befinner seg på samme sted alltid.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 19:06   #3
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Ja,det er nettopp det jeg også tenker,at man bør ha ett hver? Da får jeg vel ringe Helfo og forklare at vi bare fikk ett,istedenfor å bestille på nett,så kanskje jeg får rett antall kort.

Gammel 06-07-11, 19:12   #4
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nettopp bestilt og fått til oss. Bestilte til hele familien på meg. Fikk ett kort til hver

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 19:17   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg krysset av for at jeg ville ha til meg, mannen og alle barn som bor her, og fikk derved tilsendt fire. For ja, man skal ha hvert sitt, det står navn og personnummer på, og gjelder bare for den som står på.

Gammel 06-07-11, 19:21   #6
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Nå var jeg inne og sjekket,og det sto at alle skulle ha hvert sitt,så da bestilte jeg nye til ungene igjen,og kommer det ikke,får jeg bare ringe og få de til å bestille manuelt. Men takk for svar.

Gammel 16-07-11, 12:53   #7
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Endelig har hele familien slike kort. Ungenes dukket opp idag,så da er det i orden.

Gammel 16-07-11, 20:19   #8
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var godt de kom til slutt da, er veldig greit å ha med på ferie i Europa i tilfelle det skjer dere noe.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 21:37   #9
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Ja,eller,vi skal ingensted i nærmeste framtid,men jeg ville jo gjerne ha det i orden,sånn i tilfelle man skulle ta en tur på sparket,det tar tross alt tid før de kommer,de kortene.

Gammel 16-07-11, 22:22   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NÅ har jeg bestilt på nett to ganger og de dukker ikke opp. Må vel ringe dem kanskje?

Gammel 16-07-11, 22:29   #11
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Ja,kommer de ikke,ville jeg ringt. Det skal jo ikke ta mer enn ca 10 dager,men når du har bestilt to ganger,er det vel lite sannsynlig at de dukker opp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.