Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Til dere som drømmer om å se Nøtteknekkeren i operaen før jul

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-11, 21:24   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til dere som drømmer om å se Nøtteknekkeren i operaen før jul

Hvis dere er som meg, som begynner å lete etter billetter til juleforestillinger ca 1. desember, så har dere erfart at det er klin umulig å få sett noe annet enn julefilmer på kino. Men nå! Nå har jeg vært tidlig ute, og kjøpt billetter til Nøtteknekkeren som går i operaen i desember. Jeg fikk til og med gode seter! (Selv om det er helt latterlig mye utsolgt et halvt år før showet.) Det er jo absurd å bruke tusenlapper i juli på noe som skal skje i desember - men det er tydeligvis nødvendig.

Så løp og kjøp, dere som tidligere ikke har klart å få tak i billetter!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 22:00   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Til dere som drømmer om å se Nøtteknekkeren i operaen før jul

Jeg så Nøtteknekkeren i Operaen i Wien 20. desember 1995. Helt magisk. Forestillinga anbefales på det sterkeste!

Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 22:04   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var og så Nøtteknekkeren i Operaen i fjor.
Vi bruker PWC og de sponser operaen og hadde billetter.
Kjekt egentlig, mat og drikke når vi kom og litt mere i pausen.
Sist men ikke minst det kostet ikke noe.

Gammel 07-07-11, 22:05   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! :bestiller:

Gammel 07-07-11, 22:09   #5
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stakk innom for 14 dager siden, og var egentlig overrasket over at jeg fikk billetter. Uansett, yngste og jeg skal se den 9.12. Vi så den for 4 år siden og det var en flott opplevelse. Yngste var kanskje da i yngste laget, hun ble så redd da Musekongen kom på scenen at hun gjemte seg under stolen

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 22:13   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, den har jeg sett i hvert fall tre, fire, fem ganger da jeg var ung. Det var ikke jul før vi hadde vært i Opraen og sett den.
Fantastisk forestilling!

Gammel 07-07-11, 22:14   #7
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

takk for påminnelsen!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 11:27   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med Reisen til julestjernen, går den i år, tro? Hadde hatt veldig lyst til å gjenta fjorårets suksess med den.

Gammel 11-07-11, 13:54   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøbelprinsessen og jeg så den 21. desember i fjor. Jeg kom plutselig på at vi ville se den, lette etter billetter på nett bare et par dager i forveien, og fikk ståplasser på øverste balkong for en billig penge. Når forestillingen startet, kom dørvakten med stoler til oss, så vi fikk sitte hele forestillingen. Og vi så superbra der oppe på balkongen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:21   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hva med Reisen til julestjernen, går den i år, tro? Hadde hatt veldig lyst til å gjenta fjorårets suksess med den.

Ja, det må vi. Jeg tipper de bare ikke har satt opp juleprogrammet på teateret enda.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:32   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år skal vi sitte på første rad på Nøtteknekkeren. Det blir tredje gangen til meg og eldste, og andre gangen til minsten. Jeg har heldigvis en venninne som ordner gode billetter hvert år.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:49   #12
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Takk for tipset! Jeg fikk lyst til å bestille umiddelbart. Men er det egentlig en forestilling for akkurat fyllt 4 år-inger?

Gammel 11-07-11, 20:56   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schous, her.

Takk for tipset! Jeg fikk lyst til å bestille umiddelbart. Men er det egentlig en forestilling for akkurat fyllt 4 år-inger?

Tjah, min 5 1/2-åring ble litt utålmodig, skal innrømmes, og hun er vanligvis en veldig rolig og stillesittende jente. Men jeg skulle nok ha forberedt henne mer. Hun lurte fælt på hvorfor de ikke snakket.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:34   #14
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Takk for påminnelsen. Dessverre er det ikke forestilling de to dagene vi kunne kombinere med NM tur siste helgen i November. Lørdagen var det, men da er Mazungen opptatt.

Synd...

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.