|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Originala
|
Beltestol - hva må vi tenke på?Vi trenger en ny beltestol til ferien, og jeg merker meg at prisforskjellene er store, også innen samme merkeprodusent. Hva er forskjellen mellom en bilstol til 900 kroner og en til 1800? Handler det om sikkerhet? Komfort? Finesser? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beltestol - hva må vi tenke på?Jeg holder fortsatt en knapp på Britax Kid Plus/Fix. HTS mangler beltehorn så den ville jeg gitt til det største barnet. Britax har også skrå hodebeskyttelse som er veldig bra. Ikke gir den gliper i side/rygg når den dras opp heller. Ellers så er det ikke sånn kjempestore forskjeller på beltestolene. Bare pass på at barnet sitter godt, det er god belteføring, hodestøtte og beltehorn.
|
|
|
#3 |
|
Originala
|
Sv: Beltestol - hva må vi tenke på?
Takk! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beltestol - hva må vi tenke på?Ja Adventure mangler beltehornene og gir glippe når man drar opp nakken. Kid variantene er de beste og de jeg er fornøyde med. Har nå 4 stk og skal snart kjøpe et par til.
|
|
|
#5 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beltestol - hva må vi tenke på?Enig med Stikka. Vi har to Britax KidFix i heimen (samme som KidPlus, bare med isofix) og ungene sitter veldig godt. Dvs. den ene er ikke i bruk nå pga at Størsta har vokst ut av den, og den andre brukes lite siden den står i nummer 2-bilen (Mellomste er kun snudd i pappabilen).
|
|
|
#7 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beltestol - hva må vi tenke på?Anbefaler Britax Kid eller cybex solution. Dette er gode stoler som scorer høyt på sikkerhet og comfort.
|
|
![]() |
|
|