Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken billig beltestol?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-11, 16:46   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken billig beltestol?

Jeg trenger to stk billige beltestoler. Disse skal bare brukes på en ukes ferie sånn at vi i det hele tatt får kjørt bil til butikken og skal så settes igjen.
Jeg har ikke sjangs å få med meg guttas bilstoler på tog, fly og båt helt alene.

Vet Biltema har og Europris. Noen forskjell på disse? Eller bør jeg saumfare finn og finne billige gode stoler?

Gammel 09-07-11, 16:54   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken billig beltestol?

Jeg så akkurat beltestolen på Europris, og for å være ærlig tror jeg gjerne man sitter vel så sikkert i bil uten den. Plastræl, som mest minnet om dukkebilstol. Veldig smal.

Jeg hadde kjøpt Maxi Cosi Rodi, evt. satset på å finne greie stoler brukt.

Gammel 09-07-11, 17:01   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Har jo ikke sett det selv, så bare en reklame.
Stol må jeg ha, ingen av de kan sitte uten selv om jeg betviler at vi blir stoppet og sjekket akkurat der.
Jeg har ikke råd til å bruke all verden av penger på stoler som skal brukes en uke og så bli stående et helt år før vi skal bruke de igjen.

Gammel 09-07-11, 17:14   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tre stykker jeg skal selge. De to største har vokst ut av sine og minstepropellen er straks stor nok til å sitte uten. Hun nekter å ha på ryggen for det blir ubehagelig. Så hun sitter på bare pute. Det er Acta graco rally, tre forskjellige farger.

Gammel 09-07-11, 17:28   #5
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan ikke få lånt på det stedet du skal være da? Forsikringsselskaper leier jo ut.

if for eksempel: http://barnibil.if-sikkerhet.no/ 109,- for en måned om du ikke er kunde...

Gammel 09-07-11, 17:40   #6
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Aha, takk for tips.

Gammel 09-07-11, 19:37   #7
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Du kan ikke få lånt på det stedet du skal være da? Forsikringsselskaper leier jo ut.

if for eksempel: http://barnibil.if-sikkerhet.no/ 109,- for en måned om du ikke er kunde...

De leier bare ut over tid, ikke bare for en ferie. Altså må du inngå en avtale med dem og leie over flere år.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 19:44   #8
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Ikke noen naboer eller noe du kan få låne hos? Skjønner godt at du ikke vil betale dyrt for stoler som skal brukes så kort.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 19:53   #9
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Driver og hører rundt ja.
Problemet er at jeg skal ha setene på en annen kant av landet. Ikke kan jeg sende med mamma og pappa mine seter for jeg vil ha bruk for de før de kommer hjem igjen. Det samme med x sine

Gammel 09-07-11, 19:54   #10
emin

emin sin avatar

emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen barneutstyrsbutikker leier ut for korte tidsrom, går jo an å sjekke ut?

Gammel 09-07-11, 19:56   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Her kan man leie på bensinstasjonen(Shell) så du kan jo sjekke på bensinstasjonene i området om det er mulig der.

Kanskje det er noen her inne som kan låne deg? Men da må man jo nesten vite hvor i landet det er

Gammel 09-07-11, 20:06   #12
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Britax har noen som er rimeligere, heter adventure. Selv om de bare skal brukes på en ukes ferie så ville ikke jeg bare valgt pute, ville hatt med rygg også.

Barneutstyrbutikker pleier som oftest å leie ut beltestol for en periode.

Gammel 09-07-11, 20:07   #13
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Skal befinne meg mellom Bodø og Narvik, ankommer Bodø og skal ta båt videre.

Gammel 09-07-11, 21:01   #14
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sjekk med barneutstyrbutikkene i Bodø, tror de har utleie.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 21:04   #15
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Har sendt de en mail, så får jeg ringe på mandag tenker jeg.

Gammel 09-07-11, 21:39   #16
emin

emin sin avatar

Standard

Du skal ikke så langt opp som til Harstad, nei? Hvis ikke kunne du fått lånt to beltestoler av meg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.