Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Amy Winehouse død

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-11, 14:59   #41
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Amy Winehouse død

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Ikke veldig overraskende. (Og så skjønner jeg ikke helt hva folk syns er så himla trist, hun har jo gått inn for dette i årevis med alt dopet hun har trøkka i trynet...)

Hæ? Du mener at rusbruken hennes har vært en måte å langsomt ta livet sitt? Er dette ditt syn på mennesker som sliter med avhengighetslidelser generelt?

I så fall bør du bli med meg på jobb i minst en uke for en realitetsorientering.

Gammel 24-07-11, 18:21   #42
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At det er trist for folk som stod henne nær, er åpenbart. Men nei, jeg kjenner godt etter og klarer virkelig ikke å synes det er det minste trist. *kynisk jævel, obviously*

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 18:27   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så folk som sliter med dop og alkohol (og spiseproblemer for den saks skyld) kan bare ha det så godt, for de er jo skyld i det selv? Jeg synes fryktelig synd på henne, for hun kan ikke ha hatt det særlig godt.

Gammel 24-07-11, 18:30   #44
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

At det er trist for folk som stod henne nær, er åpenbart. Men nei, jeg kjenner godt etter og klarer virkelig ikke å synes det er det minste trist. *kynisk jævel, obviously*

Jeg forventer ikke at du føler sorg. Jeg føler heller ikke sorg. Ikke kjente jeg damen og ikke kjente jeg musikken. Men jeg har da fått med meg nok av henne gjennom media og overskrifter noen år til å skjønne at hun ikke hadde det noe bra. Og at nå får hun det aldri noe bra heller. Og det i seg selv er da mer enn nok grunn til å la være å komme med utsagn av den typen du hadde baki her. Eller eventuelt å ta til etterretning at du blir oppfattet som en som ser veldig og intenst ned på folk med rusavhengighet og ikke bryr deg om hverken hva de lever i eller om de lever videre i det hele tatt.

Det at jeg ikke føler sorg personlig betyr jo ikke at det ikke er trist likevel.

Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 18:31   #45
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nå vet man ingenting om dødsårsaken så vidt jeg vet. Men det er vel ikke å se bort i fra at det sannsynligvis er relatert til rusmisbruk på en eller annen måte.

Jeg synes det er trist, for det er en personlig tragedie, og fordi hun var så ung og kunne ha hatt et helt liv med magisk musikkproduksjon foran seg. Da er det trist at det slutter her.

Gammel 24-07-11, 18:33   #46
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det er trist når unge mennesker dør, uavhengig av rusmisbruk og talent.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 18:34   #47
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler heller ikke sorg, all den tid hun aldri har vært noe for meg. Det betyr ikke at jeg ikke synes det er dypt tragisk når et så ungt menneske dør. Likeverd, Lorien.

Gammel 24-07-11, 18:37   #48
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det er trist når unge mennesker dør, uavhengig av rusmisbruk og talent.

Det er helt sant.

Gammel 24-07-11, 20:42   #49
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg føler heller ikke sorg, all den tid hun aldri har vært noe for meg. Det betyr ikke at jeg ikke synes det er dypt tragisk når et så ungt menneske dør. Likeverd, Lorien.

Nemlig

Gammel 24-07-11, 21:29   #50
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Det er alltid trist når unge dør. det er ikke spesielt trist at akkurat hun har dødd. Altså, ikke mer trist fordi hun var kjent og (angivelig) talentfull.

Gammel 25-07-11, 14:07   #51
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trist, men akk så tradisjonelt.

Gammel 25-07-11, 16:44   #52
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Dophue med nok ressurser og lite nok i topplokket til å korte ned på det meste. En ventet død. Vil ikke bli nevneverdig savnet.

Gammel 25-07-11, 17:24   #53
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Noen ganger, Brutus, så virker det som om du bare vil provosere med innleggene dine. Dette innlegget over her er et slikt eksempel.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 17:31   #54
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Standard

Hva synes du er mest provoserende? Åpent rusmisbrukende jødinne som destruerer seg selv og har ukentlige oppslag med avføring på leggen? Eller en hel verden som objektivt observerer at det skjer? Noen ganger bør folk stikke fingern i jorda og innse at verden er litt mer enn VG-lista

Gammel 25-07-11, 17:33   #55
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Hva synes du er mest provoserende? Åpent rusmisbrukende jødinne som destruerer seg selv og har ukentlige oppslag med avføring på leggen? Eller en hel verden som objektivt observerer at det skjer? Noen ganger bør folk stikke fingern i jorda og innse at verden er litt mer enn VG-lista

Eller så kan du også bli med meg på jobb i minst en uke og utforske topplokkene til "dophuene" mine.

Gammel 25-07-11, 17:33   #56
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Og av og til går det an å stikke fingeren i jorda og innse at man ikke behøver å si alt man mener.

Gammel 25-07-11, 17:50   #57
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Brutus tar ut sinne opparbeidet IRL her inne fordi han ikke evner å avreagere på annen måte enn å provosere på den banale måten han gjør. Patetisk.

Gammel 25-07-11, 17:55   #58
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg tror Brutus tar ut sinne opparbeidet IRL her inne fordi han ikke evner å avreagere på annen måte enn å provosere på den banale måten han gjør. Patetisk.

Tatt i betraktning hva annen utagering kan ta form av så er det like greit at han lever ut trassalderen sin her.

Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 18:18   #59
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Standard

Jøss! Ja det skulle tatt seg ut!

Gammel 25-07-11, 20:37   #60
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det er smakløst og lite reflektert å mene at "dophuer kan skylde seg selv" og bare dø.

Det er vel under enhver tvil mange kunstneriske sjeler som har hatt sine sider med rus, psykiske problemer og depresjoner. Det er like trist hver gang en av dem mister livet, ofte så alt for unge.

RIP Amy Winehouse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.