Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stena Line -Billett?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-11, 19:35   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stena Line -Billett?

Jeg skal reise med Stena Line til Danmark og har fått et bookingnummer. Lurer på når jeg skal møte opp og om jeg må ha billetter osv. Kommer dette i posten??

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 20:00   #2
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Stena Line -Billett?

Vi fikk reisebevis på mail. Oppmøte kan du lese om på reisebeviset og på stena lines hjemmeside

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 20:04   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått en mail med "Velkommen ombord" og en masse reklame, men det er ikke noe mer detaljer om reisen.

Gammel 25-07-11, 20:07   #4
Joika
Pauset

Standard

Jo! Der fant jeg den! Takk!!!

Gammel 25-07-11, 20:07   #5
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Standard

Lenge siden du bestilte?
Vi har fått en mail som er merket billettbestilling, og en merket med reisebevis

Gammel 25-07-11, 20:09   #6
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Standard

Det var godt

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.