Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Arveklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 14:11   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Arveklær

Hva tenker du at arveklær er? Eller klær som blir gitt bort mot porto?

Har en venninne med litt eldre gutt enn min som jeg får litt klær av, veldig takknemlig for det. Må likevel trekke litt på smilebåndet av og til når jeg går igjennom hva jeg har fått; Mye med godt synlige flekker, slitt osv - som regel er det klær hun har arva fra noen som har arva fra....ja, godt brukt med andre ord. Likevel, jeg er takknemlig for at hun vil la meg titte gjennom, for der er jo også av og til hele "pene" klær eller klær jeg tenker er greie nok for utelek i sandkassa osv. Når jeg har sett gjennom gir jeg, med tilatelse, bort til en annen som har gutt på samme alder som min, så kan hun plukke osv; en har jo ulik smak og ulike preferanser.

Så, selv om jeg får litt fra ei trengs det mer klær - de har begynt å slite litt på klærne nå samt at de er jo to; Ene er jente også, kan godt ha på henne en blå pysj eller blå bukse, men ikke alle bodyene som er like kledelige på henne. Har dessverre ingen med jenter å arve fra. Tok meg en uke hvor jeg fulgte godt med på finn.no. Kom over noen kupp men er som regel ikke svar å få; har sett på både rimelige til salgs og på klær som gies bort mot porto. En hel full smartboks-eske, til gutt i størrelse 80-92, helt supert! Fikk den her om dagen: Skuffa! For det første lå der ytterst en regnjakke som var våt...og lukta...kattepiss!?! Festlig start. Mye veeeldig godt slitt og en del med flekker. Forøvrig også mest jeg tenkte var direkte stygt, men det kan jeg selvsagt ikke klage på. Har lagt bort litt som virka helt greit, til f.eks ja, nettopp utelek i grus, sand, gress osv.

Det jeg tenker her er at jeg hadde da aldri gitt bort noe som det her uten å eventuelt si noe om det på forhånd; Skikkelig flekkete klær og klær som er skikkelig slitt og falma, slikt gir jeg virkelig ikke videre - iallefall ikke uten å si ifra at det er tilstanden. Er det bare jeg som er litt...eh, "fin" på det?

For å føye de to historiene over sammen så var det mest størrelse 92 i de klærne jeg fikk mot porto så de ga jeg til hun jeg bruker å arve fra(tok bort de som hadde flekker herfra til evigheten). Hun likte det meste og ble glad for det. I retur fikk jeg en pose med litt klær som denne gangen kun inneholdt ETT plagg som var så flekkete og slitt at jeg ikke vil bruke det. Alt i størrelsen gutten min vil trenge nå i høst. Super byttehandel med andre ord!

Ja, og så fikk vi besøk av noen nettvenner med en gutt som er størrelsen mindre enn våre, de ønska å arve litt og vips så fikk jeg gitt videre litt han har vokst fra også. Synes det er virkelig bra å kunne både arve og arve videre - men det som er så flekkete og slitt at ja, nei, det har gjort sin nytte.

Gammel 27-07-11, 14:21   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arveklær

Mine barn har sikkert 90% arveklær. De har en onkel som er et år eldre enn Knerten, og ei tante som er 1,5 år eldre enn Mikro, nemlig.
Klærene etter Knerten sender vi til min bror som har en sønn som er 1,5 år yngre enn Knerten, men får dem deretter tilbake, en ordning vi gikk inn for siden vi prøvde på nummer to. Men vår nummer to er jente, så ikke alt er like greit å ha på henne, også har hun jo arvet et tonn i mer jentete farger, så mye av det lyseblå legges bort. Min bror venter nå nummer to, og når det viser seg om det er gutt eller jente, de vil ikke vite før fødsel, så har vi masser av klær å sende.

Men vi sender ikke klær som er flekket og utslitt. Det vi arver er stort sett bare brukt av et barn, noe av to, men helt og rent. Og så kan jeg vel ikke egenltig huske at det er mer enn en pysj det kom tran på vi ikke har fått ren, men den sendte vi ikke videre nei, etter ørten forsøk på å få bort farge og lukt, så kastet vi den.

Jeg synes arvetøy er topp. Men naturlig nok ikke vått regntøy som lukter kattpiss. Og heller ikke utslitt, hullet og flekket. Men det får vi heller ikke, og gir vi heller ikke videre.

Gammel 27-07-11, 14:22   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde selv aldri gitt bort klær som er flekkete, hullete eller famlet i farge. Det er jo ikke klær jeg tar på min gutt å jeg vil da heller ikke gi bort det til andre.
Så nei , jeg synes ikke du er fin på det.

Selv kjøpte jeg klær engang som var mye flekker på, det var ganske så kjipt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 14:24   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har arvet en del til minsten, og ikke alt er brukbart. Jeg forundres litt over hva folk tar vare på av flekkete og åpenbart utslitte klær. Jeg tillater meg å være litt kresen, så noe takker jeg nei til og noe bare kaster jeg selv. Vi har ikke plass til å lagre på klær som aldri ville blitt brukt.

Jeg gir klær til andre også, men er det er flekkete så spør jeg hvertfall først om det er noe de vil ha. Flekker på ull er jeg f eks. ikke så nøye på selv.

Gammel 27-07-11, 14:27   #5
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Hva tenker du at arveklær er? Eller klær som blir gitt bort mot porto?

Våte klær som lukter kattepiss er ikke aktuelt. Jeg synes også klærne skal være vasket, men ellers så tenker jeg at når man gir vekk klær så er det rimelig at det er mottaker som får gå gjennom dem. (Jeg tenker nå på når man gir vekk en pose med gamle klær. betalter mottaker porto kan man jo ikke sende fra seg bare ubrukelige klær.)

Gammel 27-07-11, 14:27   #6
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Mine barn bruker knapt arveklær, de har en mor som er litt for glad i å handle til at det er nødvendig (arver noe av hverandre selvsagt).

Jeg har noen venner som arver av oss. De får kun tilbud om hele, rene og selvsagt flekkfrie klær som knapt er synlig brukt. Resten gir jeg til Fretex som kan velge om de vil bruke det til tepper eller evt. selge det. Jeg gir aldri vekk klær jeg ikke ville brukt til egne barn, og jeg er nøye på hva jeg tar på dem (mht flekker og slitte klær).

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 14:37   #7
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har noe arveklær, ikke noe med flekker eller hull. Har gitt bort en del, alt kan brukes, ingen flekker eller hull der heller.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 14:53   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jøss! Nå blir det to som bruker klærne her først og de gis videre til fetteren sin som er 2år. Men jeg gir ikke hullete eller flekkete klær videre, nei.
HAr fått skryt for at alle klærne er pene og fine.
MAmma passer han endel og hun blir sååå glad når hun ser merkelapper etter våre gutter på klærne. For henne er det stas å arve..

Vi har ingen å arve. Er flink til å kjøpe litt større størrelser på salg og sånn Ta 2for en-pris.

Gammel 27-07-11, 14:54   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne aldri tenke meg å gi bort klær som er hullete, flekkete eller utslitt. Jeg skal innrømme at det hender at jeg ikke finsorterer godt nok og det havner ting i posen som ikke er like bra, men det synes jeg er flaut når jeg oppdager det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 14:55   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et par stykker som arver klær etter både storebror og lillesøster. Jeg ser jo etter om klærne ser greie ut, men det kan være at det sniker seg med en flekk eller et hull jeg ikke har sett. Jeg har gitt beskjed til de som tar imot tøyet at det kan skje noen glipp, så siden de fortsatt sier jatakk så regner jeg med at de stort sett er greie.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 14:56   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På generelt grunnlag synes jeg arvet og brukt er aldeles strålende, og jeg innrømmer gladelig at jeg kjøper klær til ungene og meg selv her, på Finn og på Ebay. Jeg er veldig fornøyd med meg selv når jeg kan være både økonomisk og miljøvennlig på en gang. :what's not to like:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:09   #12
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har arvet masse oppigjennom. Jeg har ei søster som har gutter som det jevnlig kommer klær fra, og når folk jeg ellers møter hører at jeg har fire gutter hender det ofte at vi arver fra folk vi ikke kjenner så godt også.
Nær familie gidder som regel ikke se nøye gjennom ting før det gis videre, og det skjønner jeg godt. Vi kjenner hverandre jo. Siden vi arver så mye har jeg tillatt meg å være litt kresen, og tar ikke vare på noe med hull, flekker, håpløse fasonger eller type tøy vi enkelt og greit ikke liker.
Det hender jeg får arvetøy som hører hjemme i søpla, men jeg sier selvfølgelig ikke noe til vedkommende vi fikk tøyet fra. Det mest spesielle jeg har fått er brukte underbukser med hull, og som er så slitt at strikken i livet ikke lenger var inni stoffet engang, det var slitt bort. Stort sett får vi mye fint, og jeg er veldig veldig takknemlig. Har ofte litt problemer med å få gitt videre tøyet etter guttene. Det jeg har to av er lettere å bli kvitt til andre som har tvillinger, mens annet ofte går til fretex. Når jeg sender videre til andre som vil ha sender jeg ikke videre tøy jeg ikke ville brukt selv, så da sorterer jeg ut huller, flekkete tøy osv.
Og så sier jeg alltid at man har hver sin smak, kast det du ikke vil ha eller send videre.

Vi har ingen å arve jentetøy av, men jeg bruker en del etter guttene til henne. kommer helt sikkert til å kjøpe brukte plagg etterhvert.

Gammel 27-07-11, 15:14   #13
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Arveklær er supert. Vi arvet mye til jentungen da vi bodde i Tromsø, når arver vi ikke av noen, og har heller ingen å gi klærne etter ungene våre til - så de havner stort sett i sorteringa på fyllinga eller vi sender det av gårde til diverse hjelpesendinger. Og hele tiden har jeg min mors ord i bakhodet: "Vi gir ikke søpla vår bort til andre. Om det ikke er godt nok for våre egne unger så skal vi ikke tenke at det er godt nok for andre heller." Jeg sender aldri ødelagte klær eller sko. Men jeg kan finne på å lappe en dress som bare har fått ei rift eller noe før jeg sender det av gårde til Øst-Europa f.eks. Man vasker også klærne før man gir dem bort.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:19   #14
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En glipp som noen snakker om her er da helt greit. Det er også helt greit å gi klær videre til kjente med beskjed om at det er usortert, om en ikke har hatt anledning til å gå gjennom. Har opplevd ett bom-kjøp slik tidligere også, brukte klær billig i en pakke som jeg ikke engang ville ha forsøkt å gi bort. Snodig nok er alle mine negative opplevelser i forhold til arveklær/bruktklær knytta til gutt. På ett annet forum fikk jeg nemlig kjøpt en stor ladning jenteklær i størrelse 68 veldig rimelig: Det var mye mer enn jeg hadde regna med for pengene, faktisk så mye at jeg måtte sortere ut det jeg likte best slik at jeg skulle rekke å bruke det. Jeg får håpe ei venninne som venter en ups på nyåret får jente!

J

Gammel 27-07-11, 15:22   #15
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ga mye klær til ei venninne - og har du sett! - jeg fikk ei jente et år etterpå, så vi har fått dem tilbake. En god del av tøyet var brukt fra før også, fine og gode ting - helt uten flekker eller knapper som mangler eller sømmer uten strikk eller ... øh, sånne ting. Man arver jo sånt også innimellom, og det syns jeg er ganske trist

Klesproduksjon er energikrevende, så jo mer som blir arvet og overtatt jo bedre.

Gammel 27-07-11, 15:23   #16
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Ja, det gjør jeg også: Om jeg arver noe til gutten som er helt og flekkfritt men jeg bare ikke liker og ingen andre vil ha, da legger jeg det i de grønne kle-kontainerne. Det gjorde jeg med alle de jenteklærne i 68 jeg ikke fikk brukt også.

Gammel 27-07-11, 15:33   #17
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi arver til den eldste gutten vår, og da er det alltid snakk om enorme mengder med brukte og ubrukte klær (veldig mye merkeklær). Så store mengder at jeg kun har plass til å beholde 1/5 av det (veldig leit). Det har hendt at det har vært flekker på noe av det, men det aller, aller meste har vært helt og pent og som sagt ikke alltid brukt en gang (mye med lappen fortsatt på).

Før vi arvet fra disse fikk vi stukket til oss noen arveklær som vi egentlig ikke hadde så lyst på, men som vi følte vi måtte ta imot. De var kanskje ikke flekkete, men veldig falmet og godt brukt. Disse var geniale å ha i stelleveska som reserveklær når vi uansett bare var ute på lekeplassen eller andre steder hvor jeg ikke kledde dem i fine hverdagsklær. Så slapp jeg å ha liggende vanlige, pene klær i stelleveska, for da ble det jo gjerne ikke brukt på en stund om de ikke hadde uhell når vi var ute.

Uansett synes jeg klærne bør være både hele og flekkfrie før man gir dem videre som arvetøy (med mindre man spesifiserer at det er lett blanding og at man får sortere selv). Jeg skjønner at det kan være vanskelig å fange opp om man arver bort svære sekker, og da har jeg heller ikke reagert på det selv.

Vi kommer nok til å forsøke å farge de flekkete klærne før vi evt gir dem bort når vi er ferdige med barneproduksjonen. Uansett skal det være helt og pent.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:34   #18
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jenta mi arver ikke noe klær og hennes tøy blir enten solgt her, gitt til UFF (svært lite, egentlig) eller kastet om det er stygt; men det skjer max 2 ganger i året at hun har sånne plagg. Noe havner også på loftet, for jeg har litt vansker med å kvitte meg med enkelte plagg.
Kunne aldri falt meg inn å bevisst gi bort tøy med hull og flekker. Kanskje bortsett fra ull som ellers er ok, men det er sjelden det er flekker på det uansett.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:37   #19
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har få å arve av. Arvet litt fra en kollega, men hun sa fra at det var noen flekker, så det var greit - brukes som skiftetøy i barnehagen.

Vi gir nesten alt videre. En venninne vil gjerne ha klær med en og annen flekk (jeg sier ifra, altså), det slites så hardt på tøyet uansett. Men ødelagt tøy gir vi ikke bort.

Gammel 27-07-11, 15:42   #20
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi arver mye og gir mye videre. Jeg har ikke opplevd å få ubrukelige klær og gir det heller ikke videre. Ullgensere med svake flekker kan jeg tenke meg å gi videre ettersom de fremdeles kan brukes under noe og ull er nyttig og dyrt. Men ellers går det som er flekkete og hullete i bosset.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.