Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvorfor vil ikke PC-en min importere bilder fra iPhonen min?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-11, 12:50   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor vil ikke PC-en min importere bilder fra iPhonen min?

...

Sist redigert av Strutsen : 17-12-12 kl 19:57.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 19:15   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor vil ikke PC-en min importere bilder fra iPhonen min?

Kanskje PC-en bedriver sensur? Hva var det - egentlig - på de bildene?

Nuvel. Jeg trenger litt mer info. Jeg antar du har plugget ut og inn ledningen mellom PC og mobil (hvis det er ledning du bruker for overførsel)? Og restartet både PC og mobil? Hvordan er det du importerer bilder? Gjøres det automatisk via en eller annen apple-greie?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 23:11   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

iTunes - hva skal jeg si. For noe makkverk. Jeg er glad hver gang jeg slipper bruke programmet.

Ser du iPhonen din i iTunes, da? I den menyen til venstre der? Jeg har ikke iTunes tilgjengelig og kan derfor ikke sjekke menystrukturen. Uansett burde det være mulig å hente ut bildene fra iPhone via USB-porten jeg antar du dytter iPhone-kabelen inn i? Får du opp en ekstra disk når du sjekker datamaskinen din? (Trykk Windows-tasten + E.) For i tilfelle burde du kunne lete deg gjennom iPhone-strukturen. Obs: Jeg har aldri hatt befaring med iPhone, så det kan være den ikke kobler seg opp mot PC-en som en disk-lookalike.

Ja, og du har restartet alt? Tatt ut kabelen. Restartet PC. Restartet iPhone. Plugga i kabel, og sett at ikkeno funker etter all restartinga?

Gammel 29-07-11, 23:21   #4
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Det kan skje dersom du har lagret tilsendte bilder eller brukt app til å ta bilder. (måtte jeg selv google meg til)

Gammel 30-07-11, 22:58   #5
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Beklager Lille Meg; jeg har glemt hele tråden.

HVA? Ja nå er jeg skikkelig sint og sur på deg, altså!

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg skal prøve å restarte iPhone og PC.

Ah. Godt å høre! Da er jeg bare litt sint og sur.

Gammel 31-07-11, 00:22   #6
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg overfører i skrivende stund bilder fra iphone til både Mac og Dropbox. Med Photo Sync. Funker visst nok på Windows også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.