Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Anonyme snopoholikere

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 19:58   #101
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anonyme snopoholikere

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

På flyturen tilbake til Stockholm i går hadde jeg pakket ned en pose med bananer, epler og en aldri så liten kvikklunsj som proviant for meg og mannen. Etter å ha skiftet bleie på babyen på flytoalettet, fikk jeg meg en aldri så liten overraskelse. Idet jeg kommer tilbake til plassen min, oppdager jeg at gubben har spist hele sjokoladen ALENE! Hva gir dere meg? Er ikke dette umåtelig frekt?

Fy skamme han, ja.

Gammel 13-03-07, 20:02   #102
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jo, fy fader'n Elinblu, da hadde jeg tilta, som vi sa i gode gamle dager.. Det tror jeg faktisk ikke billemannen hadde tatt sjansen på, da han kjenner min overutviklede rettferdighetssans til gangs.., alt skal da deles 50/50 kan du skjønne! Å bli avspist med epler og bananer, nei fysj og fy!

Sympatiklem

Gammel 13-03-07, 20:11   #103
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Fy fadern Elinblu!

Han gjorde vel opp for seg vel?! Etterlate seg epler og bananer.

...Makan!

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 22:44   #104
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

På flyturen tilbake til Stockholm i går hadde jeg pakket ned en pose med bananer, epler og en aldri så liten kvikklunsj som proviant for meg og mannen. Etter å ha skiftet bleie på babyen på flytoalettet, fikk jeg meg en aldri så liten overraskelse. Idet jeg kommer tilbake til plassen min, oppdager jeg at gubben har spist hele sjokoladen ALENE! Hva gir dere meg? Er ikke dette umåtelig frekt?

Toppen av frekkhet ja. Jeg hadde helt garantert reagert ganske kraftig som den godte avhengige jeg er men kunne fint ha gjort det samme mot han som den største selvfølge

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 09:29   #105
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Kjeksen bare kastet seg over meg på jobb i går. Jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å spise den.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 11:16   #106
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Kjeksen bare kastet seg over meg på jobb i går. Jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å spise den.

Jeg er muligens trøtt idag, for jeg leste da virkelig KIRKEN istedet for kjeksen.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.