|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Hvor kjøpe klær til stor gutt/ungdom ?Eldstemann på 11 år er en lang og bredskuldret fyr som nå er på vei ut av H&Ms barneavdeling for godt.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøpe klær til stor gutt/ungdom ?J&C? Vet ikke helt prisen der, men tror ikke de er så dyre. Men hvis han er ferdig i barneavdelingen så er det vel bare å gå over til liten herrestørrelse i herreavdelingen i de forsjellige butikkene? Kappahl har nok ikke så mye til ungdom, men Cubus og H&M har jeg inntrykk av har litt mer ungdommelige ting i voksenavdelingen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Hvor kjøpe klær til stor gutt/ungdom ?Jack&Jones. JC. Moods of norway. Og så er det en haug med slike butikker som selger "skateklær" som jeg ikke husker navnet på.
|
|
|
#6 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvor kjøpe klær til stor gutt/ungdom ?
Hvor kjøper du klær til niåringen din på nettet?
|
|
|
#7 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvor kjøpe klær til stor gutt/ungdom ?Jeg synes det er ganske vanskelig å finne klær til disse ungene som hverken er små barn eller ungdommer. Det er en mellomperiode som ikke er helt enkel! JC og Jack & Jones bruker vi mye - 11-åringen har også en del tøy fra Next Level i str. 164, det passer ham fint.
|
|
|
#8 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor kjøpe klær til stor gutt/ungdom ?Carlings tror jeg er hans greie ! Skal sende han innom der for en titt nesten gang han er i byen.
|
![]() |
|
|