|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Teutonia Spirit s3, 08-modBølla har nå begynt på storbarn og bruker dermed ikke vognen i bhg lengre og jeg vurdere da å selge den da vi sjeldent bruker vognen ellers. Jeg lurer på om dere har noen formening om hva jeg kan få igjen for den? Skjønner det ikke er all verden, men litt må vel være mulig å få og ønsker å legge den ut på Finn.no. Kan halv pris være noe å begynne med, eller blir det i overkant? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit s3, 08-modDu kan jo se på de som ligger på finn nå, og se hvor lenge de har ligget ute. http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...onia+s3&sort=5
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit s3, 08-modTja, 3000 maks ville jeg forsøkt, men nå har jeg ikke oversikt over hva de går for på finn da.
|
|
|
#4 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit s3, 08-modAhh, selvsagt. Ikke helt på nett i kveld. Selvsagt får jeg jo litt innblikk i hva slags pris de kan gå for ved å faktisk se på de samme vognene på Finn som ligger ute. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teutonia Spirit s3, 08-modTror kanskje jeg ville lagt meg på 2500-3000. Ser de selger 2011 til 5000 noen steder så ikke sikkert folk vil gi 3000 heller.
|
|
![]() |
|
|