|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Pene" fritidsskoJeg ble operert i ryggen for et par måneder siden og sliter fremdeles, så jeg trenger gode sko. Men jeg er såå lei av å gå i joggesko, og det er heller ikke spesielt pent til alle antrekk. Føler liksom at jeg ikke får kledd meg pent/feminint pga skoene |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: "Pene" fritidsskoTakk, de så fine ut. Vet du om de er myke å gå med ? Så på et par Sketchers når jeg var i Latvia forrige uke, bittelitt "grovere" enn disse det er bilde av, men de var utrolig stive og harde i sålen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: "Pene" fritidsskoJeg vet ikke, dessverre - har bare kikket på dem i butikk, men aldri eid noe par selv. I mitt hode har de vanlig, myk joggeskosåle, men det finnes sikkert mange varianter. Det finnes også modeller som likner masaisko.
|
|
|
|
#5 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Pene" fritidsskoJeg har Sketchers og de er kjempegode å gå i.
|
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: "Pene" fritidsskoJeg er glad i et skomerke som heter Riekers. Som i hvert fall selges på Bedre føtter og på Skoringen, her i Bergen. Skoene er nette og pene og samtidig veldig behagelige på foten og gode å gå i. Jeg har et par som er helt flate og et med litt hæl, og begge er virkelig komfortable. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: "Pene" fritidssko
Rieker uten s - hvis du vil google.
|
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Jeg har et par sandaler fra Rieker, som jeg har brukt masse masse. De virker uslitelige og er veldig gode å gå i. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: "Pene" fritidsskoWildflower, finnes i hvit, rød og sort: Sist redigert av Liljekonvall : 10-08-11 kl 16:36. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Jupp, det er jeg enig i, iallefall når det gjelder de to parene jeg har med Art og El Naturalista. Men de er mer høststøvletter og må nok hvile en stund til i boden |
|
|
|
![]() |
|
|