Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Pene" fritidssko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-11, 13:47   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Pene" fritidssko

Jeg ble operert i ryggen for et par måneder siden og sliter fremdeles, så jeg trenger gode sko. Men jeg er såå lei av å gå i joggesko, og det er heller ikke spesielt pent til alle antrekk. Føler liksom at jeg ikke får kledd meg pent/feminint pga skoene .

Altså, ikke pensko, men noe som er "nettere" enn joggesko og som kan fungere til f.eks tunika/tights såvel som til smal dongeri eller chinos.

Blir veldig glad for innspill, gjerne bilder med info hvor de fåes kjøpt .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 13:55   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Pene" fritidssko

Hva med Skechers (hvis de funker for ryggen, da)? De har nettere joggesko med mange ballerinasko og Mary Janes-modeller. (I tillegg har de veldig mye grusomt, ser jeg av linken. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 14:18   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk, de så fine ut. Vet du om de er myke å gå med ? Så på et par Sketchers når jeg var i Latvia forrige uke, bittelitt "grovere" enn disse det er bilde av, men de var utrolig stive og harde i sålen.

Gammel 10-08-11, 14:20   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke, dessverre - har bare kikket på dem i butikk, men aldri eid noe par selv. I mitt hode har de vanlig, myk joggeskosåle, men det finnes sikkert mange varianter. Det finnes også modeller som likner masaisko.

Gammel 10-08-11, 15:13   #5
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg har Sketchers og de er kjempegode å gå i.

Gammel 10-08-11, 15:54   #6
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad i et skomerke som heter Riekers. Som i hvert fall selges på Bedre føtter og på Skoringen, her i Bergen. Skoene er nette og pene og samtidig veldig behagelige på foten og gode å gå i. Jeg har et par som er helt flate og et med litt hæl, og begge er virkelig komfortable.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 16:10   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg er glad i et skomerke som heter Riekers. Som i hvert fall selges på Bedre føtter og på Skoringen, her i Bergen. Skoene er nette og pene og samtidig veldig behagelige på foten og gode å gå i. Jeg har et par som er helt flate og et med litt hæl, og begge er virkelig komfortable.

Rieker uten s - hvis du vil google.

Gammel 10-08-11, 16:11   #8
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I stand corrected. Takk Elinblu.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 16:12   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rieker er gode ja

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 16:12   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg er glad i et skomerke som heter Rieker. Som i hvert fall selges på Bedre føtter og på Skoringen, her i Bergen. Skoene er nette og pene og samtidig veldig behagelige på foten og gode å gå i. Jeg har et par som er helt flate og et med litt hæl, og begge er virkelig komfortable.

Jeg har et par sandaler fra Rieker, som jeg har brukt masse masse. De virker uslitelige og er veldig gode å gå i.
Da skal jeg sjekke Rieker også.

Men siden jeg ikke orker å fly noe særlig i butikker, så hadde jeg egentlig tenkt å bestille fra Brandos f.eks. Så om noen har et tips eller to ang sko som er gode for foten samt nettere enn joggesko, så blir jeg veeeldig glad altså

Gammel 10-08-11, 16:30   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Wildflower, finnes i hvit, rød og sort:

Denne var jo søt, fra Rockport, med støtdemping i hælen:

Skechers (lurer på om det er denne jeg så på i Latvia, og da er den isåfall stiv/hard og utgår) :

Disse har støtdempende mellomsåle:

Art:

Tamaris:

Hm..her er noe som kanskje kan funke ?? Kom gjerne med innspill. Stygge/Pene/Vonde/Gode ???
Ah....såå frustrerende å se så mange fine sko på Brandos som jeg IKKE kan bruke nå!!

Sist redigert av Liljekonvall : 10-08-11 kl 16:36.
Gammel 10-08-11, 16:35   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes El Naturalista har bedre såler enn Art i grunn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 16:38   #13
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Synes El Naturalista har bedre såler enn Art i grunn.

Jupp, det er jeg enig i, iallefall når det gjelder de to parene jeg har med Art og El Naturalista. Men de er mer høststøvletter og må nok hvile en stund til i boden .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.