|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Finne ut av innbyttepris på bilVi har kjøpt oss ny bil, og skulle levere den gamle i innbytte når nybilen ankommer. Men nå tok en kompis kontakt og sa at om jeg fant ut hva vi kunne få i innbytte så kunne han matche det + litt til. Det vil likevel bli en billig pris for kompisen i forhold til andre biler av samme slag, så det kan jo være en grei deal.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Finne ut av innbyttepris på bilJeg tenker å ikke bry meg om at det er dårlig gjort, og jeg ringer forhandler i morgen for å få vite innbyttepris.
|
|
|
#3 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Finne ut av innbyttepris på bilSiden innbytteprisen skal trekkes fra din kjøpspris, er det opplagt at den bør være forhandlingsbar. Om folk vet å praktisere det i særlig grad, vet jeg ikke. Butikken blir glad om de slipper ta den inn sikkert, så ikke plag samvittigheten din. På det private marked får dere en del mer.
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Finne ut av innbyttepris på bilJa, vi får en del mer på det private markedet, men det er en del galt med bilen, så vi ser helst at noen som er proffe ser på den og står ansvarlig.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Finne ut av innbyttepris på bilNybilen er kjøpt og skrevet kontrakt på. Bilen hadde 6 måneders leveringstid, såveldig lite forhandling var mulig der gitt. Når de selger flere biler enn det som finnes, så er det liksom litt deres marked, tenker jeg.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finne ut av innbyttepris på bilDa vi kjøpte bil sist fikk forhandler se over bilen vi hadde, og ga oss prisen vi skulle få for den. Det var noen mnd. ventetid på ny bil, så pristilbudet de ga var altså for når vi hentet ut den nye. Skulle ikke være noe problem å få dette, men samtidig tror jeg kanskje dere står "litt dårlig" hvis annen bil allerede er bestilt, og at dere derfor kanskje kan få et litt dårligere tilbud...
|
|
|
#11 |
|
snur
|
Sv: Finne ut av innbyttepris på bilDet varierer veldig på innbytteprisen fra forhandler til forhandler. Jeg ville sjekket ett par plasser.
|
|
|
#12 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finne ut av innbyttepris på bilVi forhandlet 20000 begge veier, både på kjøpet av bilen vår samt innbytteprisen. Forhandlet også til oss 8 orginale alufelger. altså forhandlet vi til oss ca 50000
|
|
![]() |
|
|