|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?
Joa, kanskje. Men så er det ikke alle som treffer noen å få barn med før de er over 30 heller.
|
|
|
|
#62 |
|
Personlig pessimist
|
Men det er da også trendy!
|
|
|
|
#63 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
De møter jo bare på sure og utslitte to-tre-tette-foreldre som også er misunnelige.
|
|
|
#64 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg føler at jeg har to tette og en attpåklatt, skjønner jo at jeg egentlig har tre tette. Er 4 år og 3 uker mellom eldste og yngste.
|
|
|
#65 |
|
|
Jepp, jeg er forbaska selvrealisert. :trendy likevel:
|
|
|
|
#66 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg har inntrykk av at det er sånn 50/50 med to eller tre, fire år mellom barna.
|
|
|
#68 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Ok, ikke en attpåklatt
|
|
|
#70 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Mine to ble tette ved slump. Nr 1 tok toogethalvt år å få til, med utredning og på vei inn i assistert befruktnings-kø. Så aldri i verden om vi trodde at det skulle bli enkelt med nr 2. Prevensjon var derfor noe vi bare lo av.
|
|
|
#71 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg tror ikke at slikt skjer fordi det er trendy. Men man blir jo påvirket av de rundt.
|
|
|
|
#72 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Hva er tett da?
|
|
|
|
#73 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Det er ikke bare det at det i større grad er "in" å satse mer på hjem og familie kontra karriere?
|
|
|
#74 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg vil si at mindre enn to års aldersforskjell er tett.
|
|
|
|
#75 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Klart det er trendy, ellers ville man aldri giddet å velge det. Og da kan man jo kjøpe søskenvogn, da. Det er jo skikkelig in det også. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Epikur
|
Det er jo en måte å flashe status på. De fleste av oss har jo ikke nubbesjans til å betale huslån, billån og studielån uten at begge jobber fullt.
|
|
|
#77 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg var singel så sent som 28 års bursdagen min. På 35 årsdagen hadde jeg samboer, ett IVF forsøk bak meg, ett grusomt svangerskap utenfor livmoren opplevelse og ingen barn. Første barn rett etter 36 år, begynner ikke med prevansjon da ;0), kjør på og gravid 9 mnd etter første. 18 mnd mellom jentene. Yngste hadde kollikk i 11 uker, på dagen. Og takk det holder for oss. For voksne hadde nok kropp og sjel hadde godt av ett år til mellom barna, men den eldste var så grei og enkel, vi trodde vi var superflinke. .
|
|
|
|
#78 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Det er 3 år mellom mine og blir 4,5 mellom de to yngste når nå sistemann kommer. Prøvemessig satset vi på 3 år mellom de to yngste også.
|
|
|
#79 |
|
Personlig pessimist
|
Vi kjenner noen søsken som kom på denne måten.
|
|
|
|
#80 |
|
I mål
|
Sv: Er det in å ha barn i tett alder?Jeg har ikke hørt at det er in, men jeg registrerer at det er en del tette barn rundt omkring. De fleste jeg kjenner som er veldig tette har en mor som har passert 35 i alle fall. |
|
|
|
![]() |
|
|