|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og sko
|
|
|
|
#23 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoMangler vintersko til begge. Glemmer alltid å kjøpe om våren, og får nok blø litt penger til vinteren er jeg redd. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoNå driver jeg det selsomme arbeidet med merking av klær. De to store har alt de trenger med unntak av vintersko. Plutten har ganske mye liggende fra salget, greit å ha sjekket den haugen før jeg kjøpe noe ja.
|
|
|
#26 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og sko
Hvis jeg finner noe, gjør jeg det, men i år er jeg glad for at jeg ikke fant dress f.eks, da hadde jeg nok kjøpt str 110, siden hun hadde 104 i fjor, men nå er hun 109 cm allerede og da hadde det jo mest sannsynlig blitt bomkjøp. Samme med sko, jeg aner ikke om hun klarer seg med str 29 i vinter eller om vi må opp i str 30. Ull har jeg, for det regner jeg som høstklær, samme med luer og votter.
|
|
|
#27 |
|
nju nja njo
|
Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoVi mangler vintersko. Der klarer jeg ikke å forutse neste sesongs størrelse. Det klarte jeg forsåvidt ikke med vinterdressen heller, for det ble en størrelse for stor gitt. Nå fant jeg heldigvis en pent brukt en i riktig størrelse her inne så det ordna seg greit og dermed har vi sannsynligvis vinterdress for to vintre liggende.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoStorebror har:
|
|
|
#29 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoVi har i mye. Jeg handler alt unntatt sko på salg når jeg kommer over noe. Det er mulig vi mangler en dress. Det får jeg sjekke snart, så vi kan kjøpe hvis det dukker opp en tilbud.
|
|
|
#30 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoOm jeg har alt klart? |
|
|
|