|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpSier han i tillegg at vi må bruke oljepenger og spare mer oljepenger i en og samme tale eller er det jeg som leser feil?
|
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpAltså, jeg syns det er utrolig naivt å tro at dette utspillet ikke kan sanke stemmer.
|
|
|
#24 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg føler med Siv Jensen og Frpjeg synes ikke synd på Siv Jensen, jeg synes tvert imot det er flott at Carl I. ikke har gått av med pensjon og har blitt enda en løs kanon for FrP! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg føler med Siv Jensen og Frp
Han drar stemmer som bare rakkern. De som syns han driter seg ut er de som uansett ikke stemmer på ham.
|
|
|
#27 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpJeg tror også dessverre at Frp på sikt faktisk trekker stemmer på slike horrible uttalelser. Som noen sier lenger oppe i tråden, er det vel først og fremst motstanderne som oppfatter ham som en klovn og bajas som (sannsynligvis) viser tegn på begynnende demens. For dem som allerede er sympatisører, kan nok forslaget fremstå som fornuftig.
|
|
|
#29 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpVi har en pasient som tror h*n kan trykke på en knapp og starte 3. verdenskrig, ofte må hn *stå opp om nettene fordi Saddam Hussein, Adolf Hitler og Carl I. Hagen sitter i sofaen hans/hennes og kommanderer h*n ... Så der fikk jammen sistnevnte passet sitt påskrevet han også ja!!!
|
|
|
#30 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg føler med Siv Jensen og FrpAtter en gang: det som forundrer meg er ikke at flere slike utspill kommer (og Carl er slett ikke alene); |
|
|
|
![]() |
|
|