|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)Jeg bor i Oslo og vil gjerne lese partiprogrammet for kommende periode for hvert av de politiske partiene. Det er sannelig ikke lett å finne, gitt. Finnes det ern oversikt? En portal? Aller helst uten at jeg må google meg til hvert enkelt parti.
|
|
|
#2 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)Nå endte jeg opp med å google for programmet til Venstre. Jeg måtte klikke meg gjennom 4 klikk på hjemmesidene deres for å komme meg til det lokale programmet, og det lokale programmet er en PDF på over 30 sider.
|
|
|
#7 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)Åh, ja, Inter, det var faktisk helt genialt. På nettet hadde vært enda bedre, men i postkassa funker også. Når fikk du dette? Lurer på om Oslo har tenkt i de baner. Du bor ikke i Oslo nei?
|
|
|
#8 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)Dobbelt
|
|
|
#9 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)
Nei jeg bor ikke i Oslo.
|
|
|
#10 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011):modererer meg selv: Jeg skjønner at man ikke kan få til noe på nett ned på bydelsnivå, det blir antakelig for mye jobb for hver enkelt lille bydelsgruppe, men på kommunebasis må det da kunne gå an å publisere noe vettugt om hva man står for? Eller leiter jeg på feil sted?
|
|
|
#11 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)Jeg mener vi hadde det i den kommunen jeg bodde i tidligere, eller kanskje jeg husker feil. Men der og går partiene sammen og pakker materiell for utsending til husstandene, jeg trodde det var vanlig over alt jeg.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)Go ahead! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)Har dessverre aldri fått tilsendt noe lignende som Interference har. Men bydelsutvalgene har jo stands sånn i forkant av valgdagen der de prakker på barna ballonger og oss kaffe slik at de får snakket litt? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)De deler nok fortsatt ut matriell i spikersuppa, men det fordrer at man faktisk drar til byen. Jeg er interessert, men dessverre ikke nok interessert til å dra til sentrum for å snakke med noen om dette.
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)Helt enig at det burde være en lett tilgjengelig oversikt over de ulike partienes partiprogrammer et sted, en slags portal. Kanskje spesielt for en stor kommune som Oslo der en sammenligning av partienes programmer er meget relevant for et stort antall velgere. Partiprogrammene i sin helhet kan være for omfattende lesing, det hadde vært bra med en enkelt oppsummering fra en objektiv part. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor finner jeg lokale partiprogrammer? (Valg 2011)TV2 har sider der alle kandidater kan presentere seg.
|
![]() |
|
|