|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?Jeg tipper selv at det er Akta Graco Logico? Eller?
|
|
|
|
#2 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?Minstemor er mer eller mindre vokst ut av Logico, mens hun enda passer en stund i IZI Sleep.
|
|
|
#4 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?Hts er veldig tung!
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?Maxicosi er stort i hvertfall. Logico er stort utenpå, men ser ikke like stort ut inni om du skjønner. Plutten kunne faktisk bruke maxicosien til han var 2.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?Ah, ok. Og jeg som akkurat har solgt Maxi-Cosien.
|
|
|
|
#7 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?
Jo, det er tungt. Det er årsaken til at det står fastmontert stort sett til enhver tid i mamma sin bil.
|
|
|
#8 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?Maxi cosi setet vaart passer fremdeles godt til lillemor paa 14 mnd og 8 kilo. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?Ja, minsten passet fremdeles i Maxi-Cosi, men jeg tenkte at et av de andre kanskje er enda romsligere.
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket babysete (0-13 kg) er størst?En liten evalueringsrunde av bekjentes babyseter har ledet meg til at Cybex Aton er både romslig og lang i ryggen, og har høye selefester.
|
|
![]() |
|
|