|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Tusen takk for mange svar! Det var slett ikke meningen å dumpe et spørsmål her også bli borte det neste døgnet, beklager fraværenheten. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Vel, I har ved noen anledninger svømt i sørpedammer i barnehagen, og dressen har holdt minst like tett som regntøyet, hvor det har vært mer tendenser til at vann har trukket inn nedenfra. Men det (eneste) fine med regndress, er at det er greit å ha når det er bart og sølete/sandete, for kombinasjonen vann og sand sliter enormt på dresser i tekniske materialer.
|
|
|
#23 |
|
Nysgjerrig
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Kanskje det du? Vi får komme på dress-prøve-besøk til helga kanskje |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!
Ja, reima tec holder tett i øspøs Stavanger regn, mye bedre enn vanlig regntøy.
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Poden har bare hatt Reimatec, aldri vanlig regntøy.
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Vi bruker Reimatec istedet for regntøy (selv om han har det også), og det holder potte tett. Nå tester vi ut HellyTec tynn dress. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Nå har vi tvangsprøvd ticketdressen på plutten. Det er en baggie vinterdress i str 98. Han er drøyt 90cm. Den så diger ut så jeg var sikker på at jeg måtte kjøpe ny, men da jeg kom på bebito igår var de faktisk allerede utsolgt for alle kurrante størrelser. Så vi prøvde idag for å se hvor mye vi skal styre, og den er faktisk helt greit til han. 92 hadde sikkert også fungert, men 98 var faktisk helt greit og ikke for lang i beina over hodet. Ticket er egentlig ganske korte i beina.
|
|
|
#30 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Ja, Ticket er ganske korte i beina, men lange i ryggen. Minsten får litt sånn Teletubby-fasong med Ticketdressen.
|
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Vi brukte Troll da storebror var 2, og da har man den først uten for og så med for. Det blir jo egentlig akkurat det samme som å kjøpe en annen dress og bruke lag under, og jeg syntes det var helt greit så lenge man ikke bor et sted hvor det stadig er såpass iskaldt at man må ha enda flere lag. Jeg ser helt argumentet med at dressen størrelsesmessig holder kun 1 sesong, og en toåring sliter sjelden ut en dress. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nysgjerrig
Sv: Fortell meg hvilken vår/høst-dress vi skal ha!Jeg kjøpte likesågodt to ReimaTec-dresser, en i 92 og en i 98, til halv pris på Jobb & Fritid i går jeg. Litt ivrig når jeg først var i gang |
|
|
|
![]() |
|
|