|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt dopa mot din vilje,voldtatt eller forøkt voldtatt | |||
| Har du mot din vilje blitt dopa? |
|
6 | 4,41% |
| Har du blitt forøkt voldtatt? |
|
10 | 7,35% |
| Har du blitt voldtatt? |
|
9 | 6,62% |
| Har du blitt utsett for anna type overgrep? |
|
13 | 9,56% |
| Har du blitt utsatt for flere av disse overgrepstypene? |
|
12 | 8,82% |
| Har du ikke blitt utsatt for noen av delene? |
|
86 | 63,24% |
| Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..
Jeg bare stiller meg undrende til hva folk er nyskjerrige på. Ikke noe mer. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..Har fått "et-eller-annet" i en drink på et Saga Solreiser hotell på Gran Canaria for mange mange år siden (86/87)
|
|
|
#23 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå har vi jo et ferskt eksempel på at denne framgangsmåten kan være veldig effektiv, da, hvis bare avisene er med på at personen som henges ut skal taes |
|
|
|
|
|
#24 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg synes det er en interessant spørris. De siste dagene har det slått meg hvor utrolig tabu dette med voldtekt er for oss jenter. Statistisk sett (eh, kjenner ikke detaljene da) tror jeg at jeg burde kjent noen som har blitt utsatt for voldtekt eller ihvertfall forsøk på det. Men jeg har aldri opplevd at noen har fortalt noe om dette. Denne tabuifiseringa av uønsket sex hjelper ihvertfall ikke ofrene, det er alt for vanskelig å fortelle og snakke om. Håper dette kan bedre seg. Vet ikke om jeg hadde orket å fortelle om det selv heller dersom det hadde vært noe å fortelle om.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har aldri blitt utsatt for noe av dette. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har ikke opplevd noe av det som er nevnt i pollen.
|
|
|
#27 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg synes det er like sørgelig at Aulie skal oppleve å bli dopet ned og forsøkt voldtatt som det er for hvilken som helst annen dame - At det i tillegg var av kjendiser, og hun var ca 20, gjør at det sikkert var vanskelig å stå fram - blond og lekker - en kjendis har da ikke nødt til å dope ned ei dame for å få seg et ligg...
|
|
|
#28 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg vet ikke om voldtekt er rette ordet når man er 8 år gammel, men det var det jeg krysset av på. Det gikk noen år før det gikk opp for meg hva som egentlig hadde skjedd den dagen, og han som forgrep seg på meg (som den gang var barnevakten min), var så snill og truet med å fortelle faren min at jeg hadde vært på en plass jeg ikke hadde lov til.
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Mener du virkelig at en sånn sak har noe på et radioshow å gjøre? Hvis man vil ha fokus på voldtekt så finnes det veldig mange andre måter å gjøre det på |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Den pollen er litt snodig. Alternativene er i spm form. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
ræv med ører
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har heldigvis ikke opplevd noen av delene.
|
|
|
#32 |
|
Expired
Vel, finnes det egentlig så mange måter? Sånn egentlig? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
saftig
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Det der gjør jeg også. Likevel skjedde det meg. Det skal ikke mere til enn at man snur seg vekk et sekund mens drinken står på bordet.
|
|
|
#34 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Jeg vil tro at den type mennesker som går rundt og doper andre er noen sleipe jævler som har sine triks.
|
|
|
#35 |
|
Shake it out!
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har ikke blitt utsatt for noen overgrep, og jeg mener ikke at Auli er en stor, stygg ulv. Jeg aner ikke om hun snakker sant eller bare er ute etter publisitet, men jeg synes hun valgte en lite sympatisk måte å fortelle om overgrepene på. Det rette ville vel være å først anmelde?
|
|
|
#36 |
|
Shake it out!
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Forresten, når jeg tenker meg om har jeg vært i en litt liknende situasjon, dog fryktelig selvpåført. Skulle på fest, var SYK, men på festen skulle jeg. Så jeg tok en febernedsettende, trodde jeg. Og gikk på fest. Hadde meg et lite glass vin, og det neste jeg husker er at jeg våkner oppå en fyr (fult påkledd!), mens vi kliner saftig. Uææææh!
|
|
|
#37 |
|
Ustabil
|
Men hvis vi sorterer brikkene her, så kan vi begynne å legge et puslespill. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Expired
Eller kanskje hun, enkelt nok, setter søkelyset på hvorfor kvinner ikke anmelder, hvor få muligheter de har til å fortelle noen plass, og hvor uredde enkelte kvinner faktisk kan være, slik at andre tenker litt lenger før de kødder med oss? Hva vet vel egentlig vi... |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller forsøk på sådan. Heldigvis. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
|
|
![]() |
|
|