|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Muffinsformer med mønster ... how to use?Føler meg rimelig blond her, men saken er at jeg har kjøpt silikon muffinsformer med Hello Kitty mønster. Til min 5 år gamle datters store begeistring, og til min store frustrasjon.
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Muffinsformer med mønster...how to use?Bruke formene til sjokolade eller gele?
|
|
|
#4 |
|
Flax
Sv: Muffinsformer med mønster...how to use?Er det ikke litt kjedelig med muffins uten topping?
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Muffinsformer med mønster ... how to use?Cakepops bør være litt mindre enn vanlige muffins. Jeg syns ikke muffins trenger å være kjedelig uten digre mengder glasur, men det kommer selvsagt an på oppskriften du bruker.
|
|
|
#6 |
|
Flax
Sv: Muffinsformer med mønster ... how to use?Er igrunnen enig med deg. Selv har jeg mange oppskrifter som jeg bruker uten topping. Men til ungene har jeg ofte falt ned på muffins overlesset med topping (erfaringen er at den ofte slikkes av og muffinsen ligger igjen).
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Muffinsformer med mønster ... how to use?Jepp!
Sist redigert av Tallulah : 04-09-11 kl 22:53. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Flax
Sv: Muffinsformer med mønster ... how to use?Tusen takk!
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Muffinsformer med mønster ... how to use?Du lager fylte muffins. En sjokoladebit inni hver, f eks.
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Muffinsformer med mønster ... how to use?Ostekake med gele i bunn, ostekakefyll i midten og kjeks på toppen. Blir kjempefine når du snur dem |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Muffinsformer med mønster ... how to use?Matmuffins. Små paier (du kan lage uten selve bunnen, bare med paifyll, f.eks. med oss og skinke i eggestanden). Bake boller eller rundstykker i dem. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Muffinsformer med mønster ... how to use?Jeg lager vaniljemuffins uten topping, de går ned på høykant. |
|
|
|
![]() |
|
|