|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Mannen og barna er hjemme ca 16. Jeg kommer 16.30. Vi spiser middag, leker litt ute eller inne, ser på barne-tv før kveldstell og legging kl 19. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Jeg og poden er hjemme kl 15, da er det leking inne eller ute eller vi drar i skogen, så middag når mannen kommer hjem rundt 17.30. Sist redigert av Chablis : 05-09-11 kl 22:48. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Fra 10. oktober kommer de hjem mellom 16 og 16.30. De er 1 og 3 år og legger seg ca 20. Vi leker sammen etter at vi har kommet hjem, lager middag til kl. 18, leker igjen og hopper i balja før sengetid. Den som ikke bader vasker/legger sammen/legger på plass klær. Sist redigert av Siritk : 05-09-11 kl 22:32. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Minsten (16 måneder) og jeg er alltid hjemme.
|
|
|
|
#7 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Vi er hjemme litt over halv fire og barna er lagt før åtte en gang. Vi spiser, slapper av, gjør aktiviteter (dans, fotball) eller går ut en tur i stallen før lekser, kveldsmat og legging.
|
|
|
#8 |
|
lettere utlada
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Jeg henter guttene i barnehagen mellom 15-15:30. Da er vi hjemme i 16-tiden.
|
|
|
#9 |
|
Einsam
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Guttungen kommer hjem litt før vesla og jeg, vi er her litt etter 1630. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Jeg henter på sfo ca 15 - 15.15. Hjemme 15.30. Vi spiser ikke middag før nærmere 17 (fordi minsten har diabetes og må spise med passe jevne mellomrom, og sfo-måltidet er kl. 14).
|
|
|
#11 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Alt fra 15.00-17.00 Sist redigert av Guttemammis : 05-09-11 kl 22:40. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Mann og barn er hjemme ca. 16.30, mens jeg kommer rundt 17. Vi spiser middag, ungene ser barne-TV, leker litt og bader kanskje, spiser kveldsmat og legges mellom 20 og 20.30.
|
|
|
|
#14 |
|
Helt konge
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Når Juste leverer og jeg henter, noe som skjer 3-4 dager i uken, er vi hjemme ca kl 1530. Da har jeg handlet og hentet jentene på AKS. Jeg starter da kl 0700 på morgenen er ferdig på jobb 1430. De dagene rekker vi mye, om vi vil. Jentene legger seg i 20-tiden, så vi får noen timer sammen. Når jeg leverer og Juste henter er de hjemme i 17-1730 tiden. De rekker jo mindre da. De dagene jobber jeg så sent at jeg ikke er hjemme før ungene sover. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Søt og rar
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Mine er 4 og 6,5.
|
|
|
#16 |
|
Unik
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Eg er alltid heime. Dei to eldste er heime frå skulen rundt tre. Mannen og minstemor mellom 5 og halv 6. Dei er i seng mellom 7 og 8,
|
|
|
#17 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Vi kommer hjem 16:30-17:00. Tidligere enn det rekker vi ikke så lenge vi begge har fulle arbeidsdager. 15:30 høres mye bedre ut. Barna er 4 og 7. Vi rekker middag og barnetv og av de få fritidsaktivitene eldstemann har. Han gjør lekser en ettermiddag, svømmer en annen og har som regel besøk/er på besøk en gang eller to i løpet av uka. De legger seg mellom 19:30 og 20.
|
|
|
#18 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Jeg har begynt å fortrenge ettermiddagene mine..... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?
Imponerende! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Jeg er hjemme 1410. Barna er hjemme 15-1530. Da er det middag og lek inne eller ute. Kvelds 1830 og til sengs ca 1930. Mannen er hjemme ca 17-18. Barna er 2 og 5 år. Aktivitet på ettermiddagen en kveld i uka for eldstemann.
|
|
![]() |
|
|