Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 10:58   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?

I'm realitychecked. Takker, folkens.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 11:11   #62
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Jeg kommer hjem rundt 14.50, hvis jeg kjører rett hjem. SKolebarna kommer likt med meg, med skolebussen. Minstemann som kjører med sambo er hjemme rundt 16.30 og da spiser vi middag. Når middagen er unnagjort går ungene ut eller på rommet mens jeg rydder kjøkkenet, så finner vi på et eller annet etterpå - som oftest går vi ut i skogen og går oss en tur, leker litt og kommer hjem til kveldsstell rundt 19, sjelden de vil se barnetv nå som vi har så fint vær. Minstemann legger seg 19.30, de neste to 20.00 og eldstejenta legger seg 21.00

Gammel 06-09-11, 11:16   #63
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg har permisjon, så er alltid hjemme til eldste kommer. Eldste kommer klokken 14 på mandager og onsdager, og klokken 13 de øvrige dagene. Minsten henter jeg og eldste mellom 14.30 og 15. Ellers henter mannen han når han er ferdig på jobb klokken 15.30.

Eldste gjør lekser, så lager vi middag, spiser, går på aktiviteter/leker inne ute, spiser kvelds mens barnetv sees, legges. Minsten hentes enten til middagslaging, han elsker og lage middag, eller kommer han hjem til ferdig middag.

De legger seg i 19-20 tida.

Gammel 06-09-11, 11:17   #64
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er hjemme hele dagen. Storesøster kommer hjem rundt 13.30 alle dager bortsett fra torsdag, da er hun hjemme 12.15. Når leksene er gjort henter vi lillesøster i barnehagen etterhvert. Middag rundt fire også er det lek/fritidsaktiviteter. Begge er i seng mellom 19.00-19.30.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 11:33   #65
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Det varierer litt hvem som henter ettersom vi jobber ulike vakter, men en av oss henter alltid guttene i barnehagen rundt kl 16, er hjemme 10 min etterpå, så kommer snuppa fra aktivitetskolen ca 16:20. Da blir lekser, leking, frukt,snacks, så blir det middag når den andre parten kommer hjem ca 18. Minste legger seg ca 18:30-19. Snuppa og tøffingen legger seg ca 19:30

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 11:47   #66
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I snitt er vel hele familien samlet rett etter fire. Halv fem på det seneste.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 12:06   #67
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En dag i uken er jeg hjemme halv ni, da er minste lagt av barnevakten og de store venter på mamma, da sjekker jeg over leksene før jeg følger de i seng.

Den andre dagen i uken som jeg jobber til 16, er vi hjemme halv fem etter å ha hentet alle tre.
Da er det bleieskift, brødskiver og på fotballtrening med de eldste fra fem til seks, når vi kommer hjem er det lekser, middag/kvelds, bad på minste, de store dusjer mens jeg legger minste, så er det opp i seng med de eldste.

De andre dagene er vi hjemme ti over ett da er dagene bare kos og har allverdens med tid, men likevel blir det hektisk sånn i halv sju tiden.

Mannen kommer som regel hjem på torsdager/fredager i 21-22 tiden.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 06-09-11 kl 12:27.
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.