|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?
|
|
|
#63 |
|
Lett rørt
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Jeg har permisjon, så er alltid hjemme til eldste kommer. Eldste kommer klokken 14 på mandager og onsdager, og klokken 13 de øvrige dagene. Minsten henter jeg og eldste mellom 14.30 og 15. Ellers henter mannen han når han er ferdig på jobb klokken 15.30.
|
|
|
#64 |
|
Superbasinella
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Jeg er hjemme hele dagen. Storesøster kommer hjem rundt 13.30 alle dager bortsett fra torsdag, da er hun hjemme 12.15. Når leksene er gjort henter vi lillesøster i barnehagen etterhvert. Middag rundt fire også er det lek/fritidsaktiviteter. Begge er i seng mellom 19.00-19.30. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?Det varierer litt hvem som henter ettersom vi jobber ulike vakter, men en av oss henter alltid guttene i barnehagen rundt kl 16, er hjemme 10 min etterpå, så kommer snuppa fra aktivitetskolen ca 16:20. Da blir lekser, leking, frukt,snacks, så blir det middag når den andre parten kommer hjem ca 18. Minste legger seg ca 18:30-19. Snuppa og tøffingen legger seg ca 19:30 |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?I snitt er vel hele familien samlet rett etter fire. Halv fem på det seneste. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
nygift
|
Sv: Når kommer du og barnet/barna hjem på ettermiddagen?En dag i uken er jeg hjemme halv ni, da er minste lagt av barnevakten og de store venter på mamma, da sjekker jeg over leksene før jeg følger de i seng.
Sist redigert av Blomst : 06-09-11 kl 12:27. |
|
|
|
![]() |
|
|